Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:De ene banaan is de andere niet.Waarmee ik bedoel: er is nogal wat oneneigheid over wat nou een banaansingel is, wat een anatomische en wat een C-vorm. pmarena had enige tijd terug daar mooie plaatjes en goede uitleg over. even terugzoeken anders?
Ik rijd met een leren singel met stiek aan beide kanten. Aan 1 kant moet je nooit doen, da's vragen om scheef trekken.
Wat zoek je? Ik heb een bruine BF leren singel te koop, maat 65cm. Evt. ook een mooie zwarte, merk Henri de Revel. ook met stiek. Beide zijn breed bij de gespen, dan smaller achter de ellebogen en weer breed midden onder de buik. Anatomisch gevormd, heet dat geloof ik?
karev schreef:Niet alles gelezen enzo maar iets met dierfysio en maat 2 nut london? Staat op equixantos te koop...
Lisa_vera schreef:M_hartje_M: de Fork en de fenders en dan vind ik wat bruine sliertjes enzo ook wel stoer hahahaha. Dus inprincipe zou ik mijn cherokee wel kunnen ombouwen.
Ja het rechthoekige model is ook wel gaaf, maar ik heb ook een kort paard dus daar moet je dan idd rekening mee houden.
Heb je nog leuke ideeen? Hij is zwart het classic model, maar ik wil graag hem een donkerbruine draai geven bijv. de fenders bruin en een seatsaver bruin oid!
Heeft iemand wel eens een echt westernpad onder een cherokee gehad? Of ziet dat er heel gek uit door het model?