Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wubbo schreef:Het is jammer dat je zo weinig ervaringen leest van de Libra.
daisyhot123 schreef:Firefly4 schreef:Ik rij zelf ook boomloos:
Voordelen:
- zit heerlijk
- paard loopt er soepel onder
- Vind dat ik er een betere zit van krijg
- Makkelijk in onderhoud
Nadeel:
- Jammer dat dekjes moeilijk te verkrijgen zijn, al ben ik nu met wat dingen aan testen voor andere dekjes en dat werkt ook wel.
- Ik vind dat het zadel soms verschuift. ene dag heb ik nergens last van, andere dag wiebelt die me hele tijd over de rug (of doe ik iets fout?)
Vandaag ook, stap ik op, rij een stukje, schuift zadel naar links. Stap ik af, leg 'm weer goed, singel weer goed aan, stap op, rondje draf, zakt die weer naar rechts/links... Ik snap dit niet. Maar de dag dat ik lekker erop zit zonder wiebelen/verschuiven heb ik singel op zelfde gaatjes zitten, dus vind het vreemd. Iemand hier misschien tip voor?
sluit ik me helemaal bij aan! ik heb er zelf ook 1, er is ook een Site waar je Boomlooszadels kan huren voor 50,- voor een week! daarna heb ik hem zelf gekocht voor mijn paard!
Safiera schreef:Enige wat ik kan zeggen is dat ik vind dat je een heel leuk paard hebt en dat de london haar goed staat
Ik heb trouwens mijn FRA op de laatste gaatjes zitten aan twee kanten. Ben bang dat ik aan een kortere moet binnenkort, al maak ik er ook net zo lief een gaatje bijMijn singelstoten zijn trouwens wel een heel stuk te lang voor mijn poown... Maar die knip ik liever niet af.
Had jij trouwens ook een droge plek onder de buik met de FRA?
pmarena schreef:Op het paard functioneert het gewoon goed en buigt mee waar het mee moet buigen. Wil je de "eigen vorm" in rust weer recht krijgen dan zul je hem wederom onder spanning moeten zetten, het is niet anders