[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:13

{:}
Kwetal schreef:
:?
De naam is niet vervangen...de Firenze is er niet meer, daarvoor in de plaats is de Veneto gekomen....beter model

Nee jouw naam

Nala

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:59

Daar kom je dan pas laat achter, dikke 6 jaar later... _O-

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:48

Is dat al weer 6 jaar???? :oo

De tijd vliegt...maar er is wel een BuitenZinnig....alleen ik ben niet BuitenZinnig meer :D
En me omdopen naar BuitenNissig....tja...dan roep je het ook wel over jezelf af :P

Alhoewel, ik ben ook geen 'kwetal..... dus wat dan :?

Spook? Rooie? Maar dat laatste mag vast ook niet meer.... >;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:05

Kwetal schreef:
Is dat al weer 6 jaar???? :oo

De tijd vliegt...maar er is wel een BuitenZinnig....alleen ik ben niet BuitenZinnig meer :D
En me omdopen naar BuitenNissig....tja...dan roep je het ook wel over jezelf af :P

Alhoewel, ik ben ook geen 'kwetal..... dus wat dan :?

Spook? Rooie? Maar dat laatste mag vast ook niet meer.... >;)

_O- _O- _O-

Wij zijn hier nog steeds heel tevreden!

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:36

Volgens mij mag je ook maar 1x je naam veranderen. Ik ben ook geen DubbelDun meer tegenwoordig.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:42

DubbelDun schreef:
Volgens mij mag je ook maar 1x je naam veranderen. Ik ben ook geen DubbelDun meer tegenwoordig.

Ik heb mijn naam al vaker veranderd. Je mag 'm maar een keer veranderen zonder overleg met een van de mods.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:49

Dat opent perspectieven :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:58

Dan is BuitenNissig toch ineens een goed plan..... :+ Of dat Spook...of toch Rooie, die laatste 2 blijf ik nog wel een poosje :)*

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 16:33

BuitenNissig is wel een leuke.

Voor mezelf heb ik (nog) geen inspiratie...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:07

Naam veranderen is stom. Zeker als iemand anders dan je naam overneemt....

DD niet doen joh! Ik heb nèt je oude naam uit mijn systeem...wilde je tot vorig jaar nog steeds SM noemen :=

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:23

Met een beetje Cola los je dat oude roest zó op.... (vastgeroeste gewoontes ;) )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:57

Caira schreef:
{:}
Kwetal schreef:
:?
De naam is niet vervangen...de Firenze is er niet meer, daarvoor in de plaats is de Veneto gekomen....beter model

Nee jouw naam

Spuit 11 haha, Kwetal is mij voor, hier is BuitenZinnig weer hoor haha

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 23:54

Hahahaha. Ik was al bijna vergeten dat Kwetal vroeger buitenzinnig was. Time flight. Kan me die overname nog wel herinneren.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:26

Ik heb nog regelmatig dat mensen het helemaal niet weten dat er nu totaal iemand anders zit dan 10-15 jaar geleden :=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:30

pmarena schreef:
Ik heb nog regelmatig dat mensen het helemaal niet weten dat er nu totaal iemand anders zit dan 10-15 jaar geleden :=

Haha, ja, klopt. Grappig eigenlijk :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:57

Dan heb ik het destijds goed gedaan en Suzanne heeft het mooi geruisloos overgenomen :o :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:14

Ik hou er persoonlijk niet zo van, dat er ineens "stiekum" iemand anders ergens zit....zeker niet bij een eenmanszaak...vind een naamsverandering dan wel op zijn plaats eigenlijk :o

Het werkt ook niet altijd in Suzanne haar voordeel want meer dan eens hoor ik van mensen dat ze liever niet contact opnemen met BuitenZinnig omdat ze dat een beetje een vervelende vent vinden. Dan hebben ze ooit een keer Ron getroffen met een slechte dag waarschijnlijk :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:28

Ach, zo vind iedereen iets, en dat mag!
Het is destijds zeker niet "stiekum" gegaan, het is op facebook en de website aangegeven en als mensen mailden dan kregen ze altijd nog een netjes bericht dat ik het overgenomen had.

De ene persoon ligt je wel, de andere persoon niet. En ook dat is prima!
Als mensen nu op buitenzinnig.nl kijken dan zien ze de veranderingen, mijn foto en mijn naam. En als ze bellen en ze krijgen mijn vriend aan de telefoon krijgen ze advies over stucadoren hahaha.

Maargoed, dat is allemaal alweer dik 7 jaar geleden, time flies inderdaad!

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:31

Inderdaad - niets stiekems aan en duidelijk geadverteerd naar iedereen??? :?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:45

Nou ik zie het wel vaker, dat het "mooi geruisloos" wordt overgenomen en dat daar toch best misverstanden door ontstaan. Ook dat Jantje die het bedrijf opbouwde juist bvb. altijd keurig werk leverde op een hele fijne manier, en de nieuwe eigenaar Pietje maakt er een potje van waardoor mensen dan zeggen "nou die Jantje levert ook geen kwaliteit meer".

Ik vind het altijd vervelend als ik denk te weten met wie ik zaken doe, dat je een shopje hebt waar je al jaren koopt en dan blijkt er ineens een ander te zitten. Of je hebt juist dat je een slechte ervaring hebt met iemand waardoor je die voortaan ontwijkt...en dan blijkt er later al een paar jaar een ander te zitten. Ik vind dat niet prettig. Mag toch :D

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:57

Je mag alles vinden, dat is het mooie aan dit land :j

Maar we hebben dit behoorlijk aan de grote klok gehangen. :list: En omdat BuitenZinnig destijds (en nu nog) toch wel een naam had wat betreft boomloos, was het zonde om dat verloren te laten gaan.....
(en dan mag je voor jezelf bedenken wat voor "naam" BuitenZinnig dan had/heeft :+ )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 12:07

Hee, jij hebt het over "mooi geruisloos" en daar is mijn reactie op :+

Er zijn natuurlijk best veel mensen die niet net rond die overname zulke berichten gezien hebben, en dan blijkt dat ze een verouderd idee hebben bij "BuitenZinnig".

Bij Singlefooters vond ik dat ook zo sneu destijds.... Sietske deed altijd wel haar best en had een mooi bedrijf vanuit mijn perpectief :) Zij ging toen emigreren naar Australië en deed bedrijf over aan iemand anders, de naam en website bleef hetzelfde. Nieuwe eigenaar gaf de indruk er een beetje met de pet naar te gooien en toen hoorde ik regelmatig zeggen dat Sietske er maar een rommeltje van maakte....terwijl zij daar allang niks meer mee te maken had :(:)

Zeker bij een 1 à 2 manszaak is het toch zo dat bedrijf synoniem is aan persoon. Neemt een andere persoon het over dan is het eigenlijk toch weer een heel ander bedrijf...

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 13:23

pmarena schreef:
Bij Singlefooters vond ik dat ook zo sneu destijds.... Sietske deed altijd wel haar best en had een mooi bedrijf vanuit mijn perpectief :) Zij ging toen emigreren naar Australië en deed bedrijf over aan iemand anders, de naam en website bleef hetzelfde. Nieuwe eigenaar gaf de indruk er een beetje met de pet naar te gooien en toen hoorde ik regelmatig zeggen dat Sietske er maar een rommeltje van maakte....terwijl zij daar allang niks meer mee te maken had :(:)

Geheel off-topic, maar ik vond Singlefooters in de tijd van Sietske echt wel een zooitje. Die arme merries... Dus die slechte naam, voor zover het dat al is, is echt niet alleen veroorzaakt door degene die het overgenomen heeft. Die heb ik nooit gekend.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 13:33

pmarena schreef:
Hee, jij hebt het over "mooi geruisloos" en daar is mijn reactie op :+

Er zijn natuurlijk best veel mensen die niet net rond die overname zulke berichten gezien hebben, en dan blijkt dat ze een verouderd idee hebben bij "BuitenZinnig".

Zeker bij een 1 à 2 manszaak is het toch zo dat bedrijf synoniem is aan persoon. Neemt een andere persoon het over dan is het eigenlijk toch weer een heel ander bedrijf...

Zo kan ik er nog een paar noemen (maar dat doe ik niet, want die zitten ook 'hier') die meegelift zijn op een naam en er òf iets beters, òf iets slechters van gemaakt hebben..... maar bij overname koop je een Naam.
Als je beursgenoteerd bent, wordt dat uiteraard in alle media medegedeeld (zoals onlangs de HEMA)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:49

Allegra schreef:
pmarena schreef:

Geheel off-topic, maar ik vond Singlefooters in de tijd van Sietske echt wel een zooitje. Die arme merries... Dus die slechte naam, voor zover het dat al is, is echt niet alleen veroorzaakt door degene die het overgenomen heeft. Die heb ik nooit gekend.

Van de paarden weet ik niets, ik heb het puur over de webshop, daar waren klanten tevreden over. De klachten die ik daarover hoorde kwamen pas na haar vertrek ineens bij mij terecht. Maar dan baal je wel als oude eigenaar kan ik me voorstellen.... als mensen dan nog jouw naam koppelen aan dat bedrijf.

Een groot bedrijf als een Hema vind ik nog wel iets van een hele andere orde. Vrijwel niemand weet wie de eigenaar van zoiets is... bij een eenmanszaak is de zaak synoniem aan de persoon die er achter zit.

Maargoed, een hele discussie hierover gaat misschien teveel off-topic :)