Kwetal schreef:![]()
De naam is niet vervangen...de Firenze is er niet meer, daarvoor in de plaats is de Veneto gekomen....beter model
Nee jouw naam
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Is dat al weer 6 jaar????
De tijd vliegt...maar er is wel een BuitenZinnig....alleen ik ben niet BuitenZinnig meer![]()
En me omdopen naar BuitenNissig....tja...dan roep je het ook wel over jezelf af![]()
Alhoewel, ik ben ook geen 'kwetal..... dus wat dan![]()
Spook? Rooie? Maar dat laatste mag vast ook niet meer....
pmarena schreef:Bij Singlefooters vond ik dat ook zo sneu destijds.... Sietske deed altijd wel haar best en had een mooi bedrijf vanuit mijn perpectiefZij ging toen emigreren naar Australië en deed bedrijf over aan iemand anders, de naam en website bleef hetzelfde. Nieuwe eigenaar gaf de indruk er een beetje met de pet naar te gooien en toen hoorde ik regelmatig zeggen dat Sietske er maar een rommeltje van maakte....terwijl zij daar allang niks meer mee te maken had
pmarena schreef:Hee, jij hebt het over "mooi geruisloos" en daar is mijn reactie op
Er zijn natuurlijk best veel mensen die niet net rond die overname zulke berichten gezien hebben, en dan blijkt dat ze een verouderd idee hebben bij "BuitenZinnig".
Bij Singlefooters vond ik dat ook zo sneu destijds.... Sietske deed altijd wel haar best en had een mooi bedrijf vanuit mijn perpectiefZij ging toen emigreren naar Australië en deed bedrijf over aan iemand anders, de naam en website bleef hetzelfde. Nieuwe eigenaar gaf de indruk er een beetje met de pet naar te gooien en toen hoorde ik regelmatig zeggen dat Sietske er maar een rommeltje van maakte....terwijl zij daar allang niks meer mee te maken had
Zeker bij een 1 à 2 manszaak is het toch zo dat bedrijf synoniem is aan persoon. Neemt een andere persoon het over dan is het eigenlijk toch weer een heel ander bedrijf...
Allegra schreef:pmarena schreef:Bij Singlefooters vond ik dat ook zo sneu destijds.... Sietske deed altijd wel haar best en had een mooi bedrijf vanuit mijn perpectiefZij ging toen emigreren naar Australië en deed bedrijf over aan iemand anders, de naam en website bleef hetzelfde. Nieuwe eigenaar gaf de indruk er een beetje met de pet naar te gooien en toen hoorde ik regelmatig zeggen dat Sietske er maar een rommeltje van maakte....terwijl zij daar allang niks meer mee te maken had
Geheel off-topic, maar ik vond Singlefooters in de tijd van Sietske echt wel een zooitje. Die arme merries... Dus die slechte naam, voor zover het dat al is, is echt niet alleen veroorzaakt door degene die het overgenomen heeft. Die heb ik nooit gekend.