Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shellovic schreef:Eigen keuze toch?
Ik vind dat het wel moet kunnen, vind het zelf meestal teveel gedoe.
Ben het trouwens met Wilawander eens, het maakt wel degelijk verschil met doorbloeding...
Jeanneee_ schreef:tsja ik denk dat iedreen dat zelf moet beslissen idd, ik gebruik bij mijn paardje het liefste bandages omdat hij qua maat tussen paard en pony peesbeschermers zit..
xSoline schreef:Als de bandages zo slecht zijn waarom rijden : Anky enzo ook mee met de traing
_Daniella_ schreef:Ja is ook onzin, je rijd toch niet voor de mooigheid, maar om je paard te trainen??
Zie je trouwens ook op wedstrijden, maar danwitte bandages.. Als ik het wasmachine vol wil kan ik daar ook wel op een andere manier voor zorgen. Mensen zijn onderhand nog meer bezig er mooi uit te zien dan dat ze bezig zijn met hun paard netjes te rijden.
Paintlinger schreef:Jeanneee_ schreef:tsja ik denk dat iedreen dat zelf moet beslissen idd, ik gebruik bij mijn paardje het liefste bandages omdat hij qua maat tussen paard en pony peesbeschermers zit..
Dan...neem je Cob![]()
![]()
![]()
Iedereen moet het uiteraard zelf weten maar sinds ik hiervan weet rij ik wel zo veel mogelijk zonder bescherming.
Als ik echt zwaar ga trainen durf ik zeker niet zonder (peesblessures meegemaakt) maar als het niet nodig is....
Suziej schreef:Van nature, word een beetje gek van al dat van nature. Tegenwoordig lijkt het wel of je alleen nog maar een paardenvriend bent als je paard 24/7 op de wei staat, je bitloos rijd, je paard geen deken opdoet en al helemaal niet met sporen of zweep rijdt. Maargoed, even ontopic; ik vind dat bandages zeker niet verboden moeten worden. Als je bandages goed omdoet en na het rijden de benen goed afspoelt zie ik er geen kwaad in. Nee, je paard moet zichzelf lekker kapot trappen?