Deze dekjes zijn ook allebei nieuw, heb de ES al iets langer.
SiSi1984
Geplaatst: 05-07-10 05:49
Eindelijk mijn 2 eurostar setje compleet! De multistripe fuchsia heb ik via bokt nieuw over kunnen kopen en de delft/slate kwam ik toevallig nog nieuw in Duitsland tegen
Zadeltje voor maar €25! Dekje dat duurder was dan het zadeltje singel voor het zadel en een halstertje voor Sammeke. Ik moest een halstertje meenemen dat Sammeke goed paste. De madam van de winkel zij dat het zeker zou passen, niet dus! Verschrikkelijk groot! €12,50 verkwist+ een moeder dat weer gaat zagen dat ik ni alles meteen mag kopen enz. >:( De maat voor de singel hadden we gemeten. van kleinste gaatje naar kleinste gaatje. We kwamen iets voor 90cm uit. Blijkt die dus ook te groot te zijn! http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCTPUQDR.jpg als je zo'n effect krijgt.
Bicolor navy/red is al zo'n 3 maanden onderweg vanaf ooteman
Brittje
Geplaatst: 07-07-10 22:23
mijn nieuwe aanwinsten eindelijk me setje compleet Eskadron DL Brilliant Toffee/Yellow Eskadron Yellow bandages Eskadron Toffee Bandages en de Eskadron yellow/toffee dralon (die had ik al)
onder op staat de Dralon
DebjeDopje
Geplaatst: 10-07-10 20:48
Ik meld me ook even:
Vandaag een nieuw hoofdstel en dekje gehaald Hoofdstel van Schockemohle Dekje BR Jos Lansink En.. vanaf 1 augustus van mij:
Ben echt super-happy met mijn bruine setje en natuurlijk ook met Cayenne!
Bruin mexicaanshoofdstel met bontje. Bruine oortjes met silver bies. Touwhalster + leadrope. Bruine spoorriempjes. Regenjas. Bruine broek + bruin vest en zonnenbrand voor paarden.