Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik vind het niet heel netjes/luxe gedaan, dat had inderdaad op een andere manier gekund. Maar het zou me ook niet zo storen, omdat je er toch niets van ziet onder het zadel.
[ [url=m/xTq5E3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had eindelijk mijn Lemieux jasje teruggevonden, helemaal achterin de kast. Hij is lichter dan het amaranth dekje, maar ik denk dat ik het acceptabel vind als ik bedenk hoeveel het me gaat kosten als ik de bijpassende bodywarmer met shirt zou kopen.
_Lorette_ schreef:Ik vind het niet heel netjes/luxe gedaan, dat had inderdaad op een andere manier gekund. Maar het zou me ook niet zo storen, omdat je er toch niets van ziet onder het zadel.
Ik had eindelijk mijn Lemieux jasje teruggevonden, helemaal achterin de kast. Hij is lichter dan het amaranth dekje, maar ik denk dat ik het acceptabel vind als ik bedenk hoeveel het me gaat kosten als ik de bijpassende bodywarmer met shirt zou kopen.
Rizette schreef:_Lorette_ schreef:Ik vind het niet heel netjes/luxe gedaan, dat had inderdaad op een andere manier gekund. Maar het zou me ook niet zo storen, omdat je er toch niets van ziet onder het zadel.
Is het jasje champagne? Het kan heel goed zo toch?
Contemplate schreef:Tot dusver mijn poging om anoniem te blijven op bokt, maar dit is het waard.
Ik had een set ES Deep Olivine aangeboden voor verkoop op marktplaats en krijg van iemand bericht dat de foto's worden gebruikt door iemand op facebook om mensen op te lichten. Set is met bandages en een dekje.
Heeft iemand tips wat je kan doen tegen dit soort oplichters? Ik vind het echt verschrikkelijk als mensen hierdoor geld kwijtraken!
MyWishMax schreef:Ik vind 69 euro voor een goede frontriem nog best wel goedkoop eigenlijkVroeger met de dobert of Schumacher was je gewoon meer als 100 euro kwijt. Toen heb ik ooit een frontriem met zwarte stenen gekocht, uit mijn hoofd 130 euro. Die heeft nu zijn 2e leven bij een vriendin en is na ruim 15 jaar nog net zo mooi. De goedkopere zijn toch ook mindere kwaliteit van leer en stenen vaak.