Fudge schreef:Galeobdolon schreef:Ik heb al een tijd een gloednieuw Edix Emir zadel te koop staan van 17,5 inch. Er is werkelijk maar een handjevol keren op gereden en alles qua bijpassende beugelriemen, singel, dekje met extra vulling en alle ijzers om de boom aan te passen.
Ik vind het ook zonde om hem zo thuis te hebben liggen maar er is nog helemaal niemand die interesse getoond heeft.
Wat vinden jullie een redelijke prijs voor zo’n compleet en nieuw zadel?
Ik heb je advertentie ook gezien, niet omdat ik opzoek ben naar een Emir overigens. Maar ik vind hem persoonlijk ook te duur erop staan. Zadels dalen gewoon behoorlijk in prijs als ze tweedehands zijn ipv nieuw. Ik zou hem er voor €1200 opzetten zonder alle toebehoren. Zelf koop ik ook liever een zadel kaal (of alleen met beugels) of evt met optie van gewenste toebehoren waar ik dan best extra voor wil betalen.
Edit: laatste tip voor verkoop, ik zou wat meer foto's maken, goed van beide kanten achterkant, singelstoten etc zodat je goed kan laten zien dat er echt geen beschadiging op zit.
Bedankt voor je tips:) ik zal sowieso inderdaad meer foto’s maken. Het verlies van 800 euro op zo’n zadel voelt erg zwaar maar het is misschien niet anders..