Hier nog steeds geen enkel bericht vanuit ps of sweden of the horse let. Dit maakt me inmiddels echt boos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Farjen schreef:Ik trek mijn dekje altijd goed in de kamer, maar gisteren bij het rijden was mijn ES-dekje helemaal tegen de schoft gekomen.. Dat heb ik met PS en Lemieux niet
Dat vind ik juist zo fijn aan de ES en PS dekjes, dat ze zo mooi van de schoft af blijven.. Ik vind ES persoonlijk nog mooier liggen dan PS.. Ik heb wel een springzadel, misschien is dat nog weer anders dan bij een dressuurzadel..
Matheno schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt. De dekjes van PS lopen veel extremer op aan de voorkant. Vind dat persoonlijk wel fijner op mijn paard met giga schoft.
Hier een PS en ES om het verschil te zien
[ [url=m/HklISv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oWc6xA.jpg]Afbeelding[/url] ]
xsensibel schreef:Jullie zijn lekker bezig dames!
Hier nog steeds geen enkel bericht vanuit ps of sweden of the horse let. Dit maakt me inmiddels echt boos
SteffiiY schreef:xsensibel schreef:Jullie zijn lekker bezig dames!
Ik voel met je mee.. Ik heb op 4 december een mail gestuurd met een probleem. Daarna meerdere keren contact opgenomen. Via instagram word er wel gereageerd maar kan ik niet mee verder, maar verder nergens op reageren.
Farjen schreef:Ik trek mijn dekje altijd goed in de kamer, maar gisteren bij het rijden was mijn ES-dekje helemaal tegen de schoft gekomen.. Dat heb ik met PS en Lemieux niet
Matheno schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt. De dekjes van PS lopen veel extremer op aan de voorkant. Vind dat persoonlijk wel fijner op mijn paard met giga schoft.
renee16 schreef:Matheno schreef:Ik begrijp wel wat je bedoelt. De dekjes van PS lopen veel extremer op aan de voorkant. Vind dat persoonlijk wel fijner op mijn paard met giga schoft.
Dit is idd wat ik Bedoel. Blijft de ES wel zo liggen? Of schuift deze verder richting schoft ?
anoukwendy schreef:Vind het wel echt apart, misschien slechte recentie over de schrijven op fb ofzo? Misschien pakken ze het dan wel aan als het ook echt voor de hele wereld te lezen is?