Wat een prachtige kleur, zeg!!
De Milk Chocolate was ook heel mooi trouwens. We hebben ook direct met de Pool Party gereden:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is er alleen nog in Full Dressuur, maar aangezien de Old Rose ook goed is in Full Dressuur, zal dat bij de Black Cherry niet anders zijn..
ik heb tussen mijn berichten nog foto's van de Black Cherry op mijn zwarte, mocht je nog willen zien hoe mooi het zal staan
Maar de Black Cherry gaat er toch niet komen, ik denk dat ik nu voor een frontriem ga die zo mooi bij mijn ES Midnight Blue en Emerald zal passen. Ik heb gisteren weer veel te veel gezien in de winkel
staat ook heel sprekend op een zwarte.
Echt een lastige kleur om op de foto te krijgen, maar hij is zó mooi

Zo mooi, de Pool Party! En ook de Cinnamon heb ik altijd al mooi gevonden maar ik weet het echt niet op donkerbruin. Op de schimmel staat hij echt prachtig! De Peppermint op een schimmel weet ik ook niet, de kleur is wel veel mooier dan op de foto's. Ik denk dat het best zou staan. Maar op een schimmel vind ik donkerdere kleuren wel heel mooi. Hieronder is een foto van eerder met de echte kleur erop (hij staat wel een beetje ongelukkig
):

lies schreef:Mooie kleur idd! Ik wil ze allemaal welmaar denk dat die kleur wegvalt op mijn schimmel..
Heb ook nog een foto van het oornetje en dekje cinnamon die ik zou posten. Fijn oornetje, past haar beter dan die van ES.
[ [url=m/s1PkPZ.jpg]Afbeelding[/url] ]