Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyChoice schreef:Ja daarvoor leg je de deken erop. Maar zat er al iets voordat zij begon met de deken? De deken lost geen blokkades op natuurlijk.
Ghostattack schreef:[ [url=m/uLQO15.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor het pishoofd, merries heDeken is nog helemaal stijf maar hij past! Ben benieuwd, ze staat er nu net een kleine 20 minuten mee.
DatBenIkNou schreef:MyChoice schreef:Ja daarvoor leg je de deken erop. Maar zat er al iets voordat zij begon met de deken? De deken lost geen blokkades op natuurlijk.
Zij heeft de deken oñgeveer half jaar in gebruik. Paard liep onlangs pas niet lekker, was juist een paard zonder problemen, altijd lekker in z'n lijf.Dus ze is hem niet gaan gebruiken vanwege problemen.
trysteffy schreef:Ik heb de deken sinds zaterdag 24 uur op dag en nacht.
Nou merk ik echt verschil bij mijn paard normaal gesproken steek zijn ruggengraat uit maar vandaag en gister opgevallen vooral vandaag dat je zijn ruggengraat bijna niet meer ziet.
Ik ben dr 100% over uit dat het door de deken komt.
Ik ben dus erg blij dat ik hem toch 24/7 op heb gedaan de hals wil ik ook wel maar mijn andere deken die er boven op ligt kan geen hals aan dus als het regent of zijn maatje wilt spellen gaat ie waarschijnlijk stuk of nat
Jotoma schreef:@stamper: mij is verteld dat ze er niet aan gewend kunnen raken. Ik ervaar het zelf ook niet zo. Ik heb ook magneten om de enkels ivm bevangenheid. Daarbij werd wel geadviseerd om ze even een uurtje af te doen in 24 a 48 uur om benen te controleren.
DatBenIkNou schreef:Er is écht geen enkel wetenschappelijke onderbouwing hiervoor. Ik vond het ook typerend dat Dochorses mijn kritische vragen om onderbouwing hiervan op Facebook verwijderd heeft.
Jotoma schreef:@stamper: mij is verteld dat ze er niet aan gewend kunnen raken. Ik ervaar het zelf ook niet zo. Ik heb ook magneten om de enkels ivm bevangenheid. Daarbij werd wel geadviseerd om ze even een uurtje af te doen in 24 a 48 uur om benen te controleren.
KAbriogirl schreef:DatBenIkNou schreef:Er is écht geen enkel wetenschappelijke onderbouwing hiervoor. Ik vond het ook typerend dat Dochorses mijn kritische vragen om onderbouwing hiervan op Facebook verwijderd heeft.
He iemand die ook vraagtekens heeft, ik durf steeds maar niks te zeggen want ik merkte 0,0 aan mijn paard maar ook aan mezelf ik heb er een avond onder gezeten en voelde niks en mijn paard reageert er ook totaal niet op ze wordt ook niet warmer. Dus ik dacht dat komt misschien omdat ik de light versie kocht en omdat ze ongeschoren is of dat ze een roan is weet ik het maar het werkte niet. Dus concludeerde ik maar dat ik een mega *los* en gezond paard heb die dat niet nodig heeft. Maarja iedereen loopt er mee weg dus ik dacht dan kopen we de normale maar daar zit ik nog op te wachten zou de 22ste komen. Verder kreeg ik ook een onbeschofte mail van een meneer die zegt namens Bucas Nederland te opereren ik moest alle gebruikers ervaringen maar lezen want IEDEREEN was enthousiast en IEDEREEN had daar door een fantastisch *los* paard...op de vragen wat ik daar aan had als wij niks merken was het dat dat niet kon!! Nou dan niet..en zo ging dat nog even verder. Dus ik neem nog een keer de proef op de som en wacht dus op de gewone wil uiteraard het beste voor mijn paardje en wil alles proberen zodat ze ook *los* wordt ;o))
Josien_ schreef:Ik snap heel goed dat jullie sceptisch zijn hoor. Ben ik zelf ook wel. Ik geloof wel dat paarden er baat bij kunnen hebben in de winter,zeker met al die goede verhalen. Maar toch moet ik het eerst zelf ervaren voor ik echt overtuigd ben.
Heb nu de zweetdeken van HKM mr feel warm besteld onder het mom Van, had toch nog een nieuwe zweetdeken nodig dus kan hem sowieso daarvoor gebruiken.