Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:04

Euforie schreef:
Oh nu krijg ik ook nog een mailtje dat Roeckl ook leveringsproblemen heeft bij Horze...
Ben benieuwd of ik mijn dekje en handschoenen volgende week in huis heb.. :=

Hebben de mensen die bij horze besteld hebben, dit ook vaker meegemaakt? Dat ze steeds mailen dat het niet goed gaat met de levering?

Ja dit heb ik al wel vaker gehad! nu dus ook weer idd

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:25

Misschien ligt het niet zozeer aan Horze. Ik heb nu voor de 2e keer besteld bij Dochorse. Eerste keer uiteindelijk de order geannuleerd omdat het dekje er na een maand nog niet was en uiteindelijk niet meer leverbaar bleek. Deze tweede keer weer vertraging met levering, staat nu op 19 maart ☹️
Laatst bijgewerkt door salamaleque op 16-02-17 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:49

Ik heb het inderdaad nu ook bij Divoza. Eind november al een dekje besteld en niets meer gehoord. Afgelopen maandag gebeld en levering pas eind maart. Wil nu eigenlijk graag een sensitive ipv de versie die ik had besteld en mocht ivm de levertijd wijzigen. Ze verwachten de sensitive pas eind maart/begin april binnen te krijgen...

wwillemijn

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:51

Ah balen! Ben ik blij dat ik m'n blauwe sensitive netjes de volgende dag had.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 00:20

Ik heb t ook n keer gehad bij Horze..

Back on track beschermers.

Ik weet niet hoe hun logistieke systeem werkt.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:37

horze besteld veel dingen pas bij de leverancier als jij het besteld hebt geloof ik. Die hebben niet alles op voorraad in hun eigen magazijn. Agradi heeft dat ook volgens mij met sommige producten.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:59

Ja dat is inderdaad wat ik ook vermoedde.

Bij beide heb ik nu een bestelling staan. Horze een lemieux 3d mesh dekje die komt de 22e en bij agradi een Rambo ionic deken die komt de 24e.
Doordat ze geen voorraad kosten hebben kunnen ze het ook goedkoper aanbieden.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:22

CelinI schreef:
Hoi bokkers,

Heeft iemand nog een bepaald Lemieux dekje nodig? Ik ga deze week bestellen via mijn tante, ze kan nog aan de meeste dekjes komen. Laat maar even weten, wellicht kunnen we iets samen bestellen.

Waar besteld je tante dan? Iemand tips, ik ben niet bekend met deze dekjes, maar de pasvorm staat me erg aan. Welke is nu die variant met dat bont erin?

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:59

pol013 schreef:
horze besteld veel dingen pas bij de leverancier als jij het besteld hebt geloof ik. Die hebben niet alles op voorraad in hun eigen magazijn. Agradi heeft dat ook volgens mij met sommige producten.

Dit doet Dochorse ook.

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:41

Dochorse heeft ook voorraad hoor. Vorige week 3 le mieux dekjes bij dochorse besteld op vrijdag, zaterdag lagen ze alle 3 thuis. Als je wil weten of ze en dekje op voorraad hebben kan je ze gewoon en berichtje sturen! :)

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:43

Anneloes___M schreef:
Dochorse heeft ook voorraad hoor. Vorige week 3 le mieux dekjes bij dochorse besteld op vrijdag, zaterdag lagen ze alle 3 thuis. Als je wil weten of ze en dekje op voorraad hebben kan je ze gewoon en berichtje sturen! :)

Klopt, mijn kleur was niet op voorraad maar ik kreeg een overzicht van wat wel. Helaas niet mijn kleuren dus nu wachten tot eind maart ☹️

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:29

Ik heb ze een fb berichtje gestuurd.
Als ze de suede in benneton blue op voorraad hebben ga ik bestellen

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:35

Ik had er vorig jaar 2 vliegenmaskers besteld van LeMieux en er stond dat ze op voorraad waren en ik ze dus de volgende dag binnen zou krijgen. Maar na 3/4 dagen nog niks terwijl ik ze nodig had. Toen heb ik contact opgenomen en werd er verteld dat bijna alles vanuit een ander magazijn eerst naar Dochorse wordt gestuurd en daarna gaat het naar de klant en dat noemen hun dus 'op voorraad en de volgende dag geleverd'.

CelinI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:00

Bijna geen enkele webshop heeft de aantrekkelijke kleuren meer op voorraad helaas. Vooral de half lambsgevoerde zijn bijna nergens meer, behalve wit.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:55

salamaleque schreef:
Anneloes___M schreef:

Klopt, mijn kleur was niet op voorraad maar ik kreeg een overzicht van wat wel. Helaas niet mijn kleuren dus nu wachten tot eind maart ☹️

Bericht van Dochorse de terracotta kleur wordt niet meer geleverd dus ik ga mijn bestelling annuleren. Ik hoop dat mijn zwarte die ik via Horze heb besteld wel binnenkort komt. Dit is dus al de tweede keer dat ik een dekje van LM bestel wat niet meer wordt gemaakt. Echt heel slecht dit.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:01

Op de officieele site staat die terracotta kleure Tress dressuur sjabrak idd als uitverkocht.

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 14:03

ik ben zelf leverancier van LeMieux en van de levertijden word ik ook niet altijd even vrolijk. In Nederland zijn we ook nog verplicht om via een tussenpersoon te bestellen, dus ook daar zit een afhankelijkheid. De dekjes zijn super, ik ben er zelf ook heel tevreden mee, maar helaas gaat het leveren niet altijd even snel. Ik heb zelf daarom ook alleen wat ik op voorraad heb op mijn webshop staan.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:50

Ik heb begin november 2016 een bestelling geplaatst via Divoza. Ging om een speciale bestelling, want de kleur zwart hebben zij niet standaard in het assortiment (ProSport). Tot op heden geen dekje. Vandaag gebeld, zag dat ze de Sensitive in het wit op voorraad hebben!!!
Ik heb de bestelling gewijzigd, en krijg er ook nog 25% korting op, want die had ik op mijn eerste bestelling ook :)

Dochorse heeft ze ook op voorraad in het wit en donkerblauw (vandaag nog contact over gehad), maar voor mij is Divoza nu veel goedkoper!

Hebben jullie ook nog last van kale plekken van het dekje? Ik volgens mij nog wel een beetje. Hoop dat nu tijdelijk op te vangen met het Sensitive dekje... Tot de vacht weer 'normaal' is, want van 2 keer scheren en de overgang van winter naar zomervacht wordt het ook niet echt beter :n

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:30

Wij rijden 3 paarden met de LeMieux dekjes en geen van de 3 heeft last van kale plekken. Ze zijn alledrie niet geschoren.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:43

Wauw het Sensitive dekje is echt mooi! Een met bamboe, zoveel zachter dan de standaard katoenen! Ik ga mijn katoenen verkopen denk ik... zonde, heb nog een witte nieuw in de verpakking!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:45

mijn paard heeft 2 kale plekken aan het einde van de kussens. Niet aan de randen van het dekje.

Ik ben bang dat mijn zadel te smal is dus volgende week zadelmaker er bij.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:00

Nee, mijn paard echt aan het eind van het dekje... maar dat is ontstaan door een Back on Track dekje. Echt zo jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:04

Nou mijn roeckl handschoentjes zijn inmiddels binnen via Horze. (super fijne trouwens) Maar ze gaven aan dat de bestelling van Le mieux vermoedelijk wederom op zich zou laten wachten. Ben benieuwd

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:59

Ik kreeg vanmorgen mail van Horze dat ze mijn spullen de 23e in hun magazijn verwachten dus ik ben benieuwd...

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:17

Ik heb geen mail gehad van horze.. Laatste mail was nog van dat ze de levering de 20e verwachtte. Maar de 20e is al voorbij.