Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elco schreef:Capriootje schreef:Jammer van het neopreen inderdaad. En veel verkoop praatjes in de beschrijving natuurlijk haha. Ben wel benieuwd of het beetje werkt
Probeer ze uit als je zo benieuwd bent, zijn alleen niet bruin..
pien2010 schreef:Ik ben ook opzoek naar nieuwe peesbeschermers... Ik wil alleen geen neopreen aan de benen en de peesbeschermers die ik nu heb zijn maar 20 cm hoog...
Welke peesbeschermers raden jullie aan? Het liefst zonder klittenband en geschikt voor een hele dag rijden zonder natte benen te krijgen, en ook nog is niet te duur![]()
FennaK schreef:pien2010 schreef:Ik ben ook opzoek naar nieuwe peesbeschermers... Ik wil alleen geen neopreen aan de benen en de peesbeschermers die ik nu heb zijn maar 20 cm hoog...
Welke peesbeschermers raden jullie aan? Het liefst zonder klittenband en geschikt voor een hele dag rijden zonder natte benen te krijgen, en ook nog is niet te duur![]()
De Le Mieux Snug Boots zijn verkrijgbaar bij Divoza.
Jotoma schreef:Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar als ik de reviews op agradi lees zou ik ze niet snel uit proberen. Woorden waar ik over val: stug, hard en veroorzaakt wondjes.
Heb zelf een paard met gevoelige huid, dus dan laat ik ze graag aan me voorbij gaan
SuperZodiaX schreef:Jotoma schreef:Chips wat balen TS, zie wat je bedoelt.
Misschien kan je oprekken? Flessen ertussen en een nachtje laten staan?
De onderste is eigenlijk helemaal niet zo strak, maar zit gewoon net op de verkeerde plek voor mijn paard. Het elastiek erboven zit al echt op de uiterste rek. Soms heb je elastieken die heel sterk zijn en dan helpt oprekken wel, maar dit elastiek lijkt gewoon te kort.
Een stalgenootje riep al gelijk dat zij ze wel over wilde kopen, van de week maar even passen. En anders ga ik idd maar proberen om nog een keer extra uit te rekken..
Jotoma schreef:Hoe is het nu met het elastiek? Hoe bevallen ze na langere tijd?