De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VWestra

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:20

Super. Enige idee van levertijd?
Iemand nog in de gelegenheid om de kogel omtrek te meten van een paard met maat L? Ik kom zonder beschermer op 27 cm en bovenaan op 23 cm....

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:42

Nee, dat weet ik niet haha. Bij de winkels waren ze in elk geval niet op voorraad, dus ik denk wat langer dan normaal. Normaliter is het bij voor 17u besteld en volgende dag binnen, mits op voorraad in Leek..

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:57

Elco schreef:
Capriootje schreef:
Jammer van het neopreen inderdaad. En veel verkoop praatjes in de beschrijving natuurlijk haha. Ben wel benieuwd of het beetje werkt

Probeer ze uit als je zo benieuwd bent, zijn alleen niet bruin.. :D

Dat laatste is nou juist het punt :+ Heb leren bruine dus ben voorzien en tevreden maar altijd nieuwsgierig hé haha.

Goede stap van divoza! Zag ook dat ze meerdere producten hebben inderdaad, vond dat losse bontje voor een springsingel al interessant maar nu kan ik hem misschien met korting bestellen :Y)

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:31

Ik ben ook opzoek naar nieuwe peesbeschermers... Ik wil alleen geen neopreen aan de benen en de peesbeschermers die ik nu heb zijn maar 20 cm hoog...
Welke peesbeschermers raden jullie aan? Het liefst zonder klittenband en geschikt voor een hele dag rijden zonder natte benen te krijgen, en ook nog is niet te duur :o :o

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:38

pien2010 schreef:
Ik ben ook opzoek naar nieuwe peesbeschermers... Ik wil alleen geen neopreen aan de benen en de peesbeschermers die ik nu heb zijn maar 20 cm hoog...
Welke peesbeschermers raden jullie aan? Het liefst zonder klittenband en geschikt voor een hele dag rijden zonder natte benen te krijgen, en ook nog is niet te duur :o :o

De Le Mieux Snug Boots zijn verkrijgbaar bij Divoza.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:43

En zoals verwacht zijn inmiddels de 25% kortingsbonnen van divoza al in de brievenbus en mailbox gevallen :)

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:53

FennaK schreef:
pien2010 schreef:

Heeft iemand hier ervaring mee? Ze lijken heel gaaf maar ook bij dagritten droge benen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:08

Jotoma schreef:
En zoals verwacht zijn inmiddels de 25% kortingsbonnen van divoza al in de brievenbus en mailbox gevallen :)

Die geldt alleen op de wintercollectie. Nog even geduld dus. :))

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:18

Ik heb bonnen thuis gekregen en daar zitten bonnen van 25% korting op alles bij :)

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:36

pien2010 schreef:
FennaK schreef:

Heeft iemand hier ervaring mee? Ze lijken heel gaaf maar ook bij dagritten droge benen?

Ze zijn al uitvoerig besproken niet zo heel lang geleden dus even terug scrollen

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:41

IwanLuver schreef:
Ik heb bonnen thuis gekregen en daar zitten bonnen van 25% korting op alles bij :)

Oh ok ;) Zullen sowieso niet de laatste dit jaar zijn.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:43

In de brievenbus zitten idd 2 bonnen van 25% korting op artikel naar keuze. Maar geldig op twee verschillende dagen. Zullen er idd nog wel meer van komen :)

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:48

Meneer Sinterklaas en Kerstman komen eraan dus de kortingen en acties gaan weer overal tevoorschijn komen :P

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:53

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:56

Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar als ik de reviews op agradi lees zou ik ze niet snel uit proberen. Woorden waar ik over val: stug, hard en veroorzaakt wondjes.
Heb zelf een paard met gevoelige huid, dus dan laat ik ze graag aan me voorbij gaan :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:57

Helaas wel met pen sluiting !
Als iemand ze heeft , ben ik benieuwd of ze ruim genoeg sluiten .
Mijn paard heeft iets grover beenwerk als t gemiddelde paard namelijk

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:00

Jotoma schreef:
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar als ik de reviews op agradi lees zou ik ze niet snel uit proberen. Woorden waar ik over val: stug, hard en veroorzaakt wondjes.
Heb zelf een paard met gevoelige huid, dus dan laat ik ze graag aan me voorbij gaan :)

Mijn paard krijgt werkelijk nooit wondjes, dus als ik ze 2e hands kan vinden wil ik het voor een klein prijsje toch proberen. Ik lees namelijk ook een aantal goede ervaringen.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:22

Ik heb de cob versie van die peesbeschermers van rider-pro direct de deur uit gegooid, de pasvorm is verschrikkelijk! Droge benen zijn leuk, maar mijn paard had op de vreemdste plaatsen wondjes van die dingen, ze gingen scheef hangen, draaiden zelfs soms rond het been...

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 21:48

Dan zijn ze idd waardeloos

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 09:35

Iemand de nieuwe anky's al geprobeerd?

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:42

Vandaag voor het eerst een goede test kunnen doen met de LeMieux Stealth Air XC (foto's op pagina 21). Rij normaal altijd in de buitenbak maar die was zo nat dat ik binnen heb gereden. De benen waren na ong 45 min best intensief rijden niet nat maar wel een beetje warm. Onder de N.E.W airflow cross country blijven haar benen toch duidelijker koeler (ook binnen en buiten getest). Ben niet ontevreden, maar ook niet super enthousiast over de LeMieux, pasvorm is wel fijner. Maar mijn voorkeur gaat toch naar de N.E.W beschermers.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:43

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:50

Zien er wel speciaal uit in het blauw. Ik weet dat veel mensen er tegen zijn, maar ik ben er wel tevreden van. Heb de pagony variant er van. Tot hiertoe eigenlijk het beste dat ik heb van bescherming.. Heb nieuw de br ultimo's gekocht, daar kwamen mijn paard zijn poten super warm vanonder. De pagony, beduidelijker koeler. Zelfs bandages zijn nog nooit zo warm geweest als die br ultimo's. Die blijven bij mij nu in de kast liggen. Ik heb nog niet men lemieux snug boots kunnen testen, daar ben ik wel benieuwd naar. Als ik terug met men paard mag werken, zijn die de eerste die ik ga aandoen

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 14:40

SuperZodiaX schreef:
Jotoma schreef:
Chips wat balen TS, zie wat je bedoelt.
Misschien kan je oprekken? Flessen ertussen en een nachtje laten staan?

De onderste is eigenlijk helemaal niet zo strak, maar zit gewoon net op de verkeerde plek voor mijn paard. Het elastiek erboven zit al echt op de uiterste rek. Soms heb je elastieken die heel sterk zijn en dan helpt oprekken wel, maar dit elastiek lijkt gewoon te kort.
Een stalgenootje riep al gelijk dat zij ze wel over wilde kopen, van de week maar even passen. En anders ga ik idd maar proberen om nog een keer extra uit te rekken..

Hoe is het nu met het elastiek? Hoe bevallen ze na langere tijd?

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 14:46

Jotoma schreef:
Hoe is het nu met het elastiek? Hoe bevallen ze na langere tijd?

De snug boots bevallen super. Super ventilatie, goede pasvorm, geen schuurplekjes oid, goede kwaliteit. De achterbeschermers waren gewoon echt net te klein/verkeerde pasvorm dus die heb ik verkocht aan een stalgenootje die ze bij haar iets grotere paard voor de voorbenen gebruikt. Elastiek rekt iets uit, maar blijft wel mooi stevig. Ik vind ze dus zeker een aanrader