Oh uit Duitsland dus. Dan moet ik nog even wachten
tamaramt
Geplaatst: 24-02-15 19:34
mooie setjes Ik heb ook al het een en ander op mijn lijstje staan weer De smaragd groen zou ook wel heel gaaf staan op mijn vos. De oranje heb ik al van PK van paar jaar terug.
Ik ga deze rijbroek van imperial riding ook volgende week (of deze week nog ) bestellen.
Maar weet iemand hoe de maten uitvallen en of het een hoog model of heupmodel is?
Oh uit Duitsland dus. Dan moet ik nog even wachten
Normaal als ik bij klawunde bestel en het in Nederland laat aan komen is het er ook binnen 2 dagen. Betaal wel met PayPal dat helpt ook wel.
@pradadaan waar heb jij het dan besteld als ik vragen mag ??
Ga zo even een foto maken de witte big square voor een vriendin van mij zit er ook bij. Die vind ik ook best mooi. Maar moet nog wachten op de rest heb nog de big stripe deken en dekje besteld maar die zouden pas in week 10 a 11 binnen komen.
Edit: Foto's smaragd green set. Zijn niet zo goed gelukt morgen met daglicht maken
Erg leuke foto's Elienee en barrymuis! De brillies glimmen goed! Die peesbeschermers van eskadron zijn toch ook wel erg mooi.
Ik zag ook de sterren peesbeschermers bij Kramer. Die zijn wel leuk!
Ik neem normaal iedere collectie een BS maar zie er nu vanaf. Denk dat ik niets neem, of toch de pink brillie... vind de brilliant wel erg mooi lijken op deze foto's.
CuteApplePie
Geplaatst: 24-02-15 21:39
Vind de bies van die smaragd green BS zoo jammer.. Twijfel toch wel erg om ipv de BS de brillie te nemen, en vind dat roze en oranje toch ook wel erg gaaf zeg!
Doen jullie trouwens bij de bandages er ook nog bandage onderleggers onder of niet?
Bandages doe ik niet meer aan. Doe ze nooit om en liggen nu dus meer in de weg dan dat ze nuttig doen. Vanaf nu alleen maar bijpassende kappen voor ons!
Ik doe ook niet meer aan bandages, en zelfs niet meer aan bijpassende peesjes. Ik heb een paar setjes en verder gebruik ik mn bruine of zwarte peesjes bij verschillende dekjes. Je kan fleecebandages zonder onderleggers gebruiken. Met onderleggers is wel beter ivm drukverdeling maar bijna niemand gebruikt ze. (bij elastische bandages wel altijd onderleggers gebruiken)