_Nelleke_ schreef:Wat is de toegevoegde waarde om jou te laten langskomen a 75,- (normaal voor een boomzadel pasconsult) ipv 3x een zadel te passen via een wederverkoper die zadels opstuurt? Wat kan jij bieden wat pmarena of een andere verkoper online niet kan bieden?
Als ik daar even op mag reageren; Het unique selling point lijkt me dat je meerdere zadels tegelijk kan testen
En mij lijkt dat super fijn!
Voor mij maakte het destijds niet zoveel uit of ik bij een dressuur/VZH/spaans zadel zou uitkomen, en alleen al bij barefoot heb je dan dus al de london/lexington/barrydale/Cheyenne/cherokee en madrid die in aanmerking komen
Stel dat je er 3 van de 6 wil testen, dan ben je zo lang bezig! Liever iemand die ze allemaal meeneemt en in 1x klaar, of evt het fijnste type alsnog een weekje testen.
Zeker als je verder geen zadel hebt om mee te rijden, dan wil je niet wekenlang op en neer sturen en steeds een tijdje niks kunnen, weer moeten wachten op een ander model etc.
En al helemaal als iemand meerdere merken heeft. Ik vond het echt super om met bert van Skyriding zowel de (oude) ghost, als freeform, als torsion in één keer te kunnen proberen. Ook omdat ik tof vind als iemand minder 'afhankelijk' is van een merk en in mijn ogen ook wat objectiever is daardoor.
_Nelleke_ schreef:- Je gaat af op iemands advies, besteld ergens anders het zadel, maar zadel blijkt achteraf toch niet fijn te zijn, bij wie moet ik dan terecht? Jij hebt iemand immers niks verkocht, dus bij jou kan ik niet terecht, de verkoper van het zadel heeft mij iets 'zonder advies' verkocht, dus terug bij naar verkoper lijkt me ook niet eerlijk.
- Kun jij geheel objectief blijven t.o.v. bepaalde wederverkopers? Of ga je toch mensen doorverwijzen naar bepaalde verkopers? Kun je hier 100% eerlijk in zijn, ook als wederverkopers een bepaald percentage gaan bieden als je nieuwe klanten naar hen doorverwijst bijvoorbeeld?
Dat vind ik wel heel goeie punten
Liever dan ook direct bij dezelfde persoon bestellen, dat is wel zo helder