Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Dank je voor de tips Peelie!
Vanmiddag een H-singel van WoW mogen proberen. Singel die erom bekend staat schuiven naar voren tegen te gaan. Het schoof minder snel naar voren en heeeeeel ietsje minder ver. Maar helaas ook niet de oplossing.
Saaams schreef:wwillemijn schreef:Dank je voor de tips Peelie!
Vanmiddag een H-singel van WoW mogen proberen. Singel die erom bekend staat schuiven naar voren tegen te gaan. Het schoof minder snel naar voren en heeeeeel ietsje minder ver. Maar helaas ook niet de oplossing.
Heb je al een tribal singel? Denk dat het allemaal niks oplost maar het is zo stom joh! Dat het niet past. Wellicht andere kussens eronder of zo? Past de boommaat wel? Op hun kosten al eens een meting gedaan?
Tessebes schreef:Hoe is de voorste stoot bevestigd? Als hij te ver naar achteren ligt zal hij sowieso altijd het zadel op de schouder trekken bij de bouw van jouw paard. Blijft natuurlijk dat het zadel in basis al op de goede plek in balans moet liggen, dus zonder dat het bij de minste beweging al vooruit wil schuiven.
Wendy1989 schreef:Hier even een stille meelezer. Ik heb alleen maar lof voor herman en zijn team hoor, maar als het zadel al zo achterover lag bij passen/afpassen waarom er toen mee akkoord gegaan en tot koop overgegaan?
wwillemijn schreef:Wat heb je kunnen regelen met cm?
Nou, het zadel ligt achterover. Vanaf het begin aangegeven dat ik dat vond en dat ik vond dat er weinig ruimte rondom de schoft is. Maar het zadel ligt prima volgens beide zadelmakers. Ben al 2 keer terug geweest omdat het zadel ver over de schouders schuift. En ik ben er nu wel klaar mee. Die van m'n ruin ligt prima, maar die van m'n merrie lukt dus niet.
Dit is voor het rijden, waarbij je al ziet dat het teveel achterover ligt
[ [url=m/pRJy4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is na het rijden, meer dan 5 cm naar voren geschoven. Moet m'n hand er half onder steken om de schouder te kunnen voelen
[ [url=m/ARZPJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vermoed dat dit type zadel gewoon niet past bij haar.