Ik heb dat gedaan met een tripad op aanraden van zadelmaker. Als je alles vult hoogt het in z'n geheel wat op Geen idee hoe die zijn in vergelijking met sedelogic helaas
Ik leg het misschien niet zo goed uit, ik wil het zadel wat hoger laten liggen, zodat de ruimte boven de schoft ruimer wordt. Wat krapper is dus inderdaad de bedoeling.
Ik heb nu een keer of 5 gereden met de 3laagse pad. Erg tevreden mee. Fijne pad van Sedologic
yvetjes
Geplaatst: 10-02-16 18:21
Slim idee Gulpje, Koole zegt dat dat de 3 laags idd voor de eventing en bij niet goed passende zadels wordt aangeraden.
Prolite wordt ik niet blij van . Mijn DA zei ook al: doe zelf eens twee losse delen zool in je schoen; dat zit toch niet lekker (die losse inlages).
Kingeping
Geplaatst: 20-09-16 12:01
Net ook een sedelogic pad 2 laags besteld. Ben benieuwd naar de werking! Ik heb 2 paarden waarvan 1, mijn oude bessie is van 24 met een lichte vorm van Kissingspines. Hopelijk reageert ze hier goed op en kunnen we nog lekker recreatie plezier hebben
En voor mijn andere paard gewoon kijken hoe hij er op reageert, misschien gaat hij wel veel ruimer lopen! *misschien ook een beetje voor me zelf omdat ik zelf een beetje rugklachten heb tijdens het rijden.
Elisa2
Geplaatst: 09-10-18 10:40
Ik verkoop mijn sedelogic pad, tweelaags..zie onderschrift. Erg weinig gebruikt.