Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muriel schreef:Ja klopt inderdaad ik bestel/koop ook heel vaak wat bij epplejeck met kortingsacties. Nu was de 25% kortingsactie tot en met gisteren.. En ik wil de beschermers wel zo snel mogelijk in huis hebben ivm de peesblessure dus heb vanmiddag bij agradi besteld, daar was ik uiteindelijk 165 euro kwijt
dierfysio schreef:Muriel schreef:Ja klopt inderdaad ik bestel/koop ook heel vaak wat bij epplejeck met kortingsacties. Nu was de 25% kortingsactie tot en met gisteren.. En ik wil de beschermers wel zo snel mogelijk in huis hebben ivm de peesblessure dus heb vanmiddag bij agradi besteld, daar was ik uiteindelijk 165 euro kwijt
hoe dan? als ik op de agradi site kijk krijg je, met die 20% orting, ze voor 202 euro. duur dus!
MargrietJonk schreef:Ik heb ze toendertijd met 20% korting gekocht bij de paardendrogist. Ze waren toen net uit. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb. Maar.............. heb wel al een kapotte coolpack gehad en batterij die het na een jaar niet meer deed. Allebei heb ik kosteloos een nieuwe gekregen van de Paardendrogist. Ik weet niet of die service ergens anders ge Evenaard wordt.
nina88 schreef:Bij ons in de webshop lopen de goedkopere versies van dit product, de Ice Boots (74,95) en de Cold Water Boots (49,95) ook erg goed. Ik hoor er veel goede ervaringen van klanten over, ook bij het ondersteunen van de genezing van een blessure.
dierfysio schreef:nina88 schreef:Bij ons in de webshop lopen de goedkopere versies van dit product, de Ice Boots (74,95) en de Cold Water Boots (49,95) ook erg goed. Ik hoor er veel goede ervaringen van klanten over, ook bij het ondersteunen van de genezing van een blessure.
ik geloof dat de boots die jij verkoopt best prima boots zijn, maar ik vind ze niet te vergelijken met de Ice Vibe boots, omdat juist de essentie daarvan de trilling is. Die heb ik bij nog geen enkele andere boots gezien, ook bij de jouwe niet. Of ik kan me vergissen natuurlijk!
swatch schreef:die ervaring van slechte service heb ik juist helemaal niet hoor.
een keer een optimo buitendeken gehad die lekte, heb de buitendeken opgestuurd en een hele nieuwe set thuisgestuurd gekregen. En een vraag over sluitingen gehad waarbij ik door de manager gebeld werd uit Ierland en waarna ik een heel genereus pakket met sluitingen/ onderdelen en een andere deken heb toegestuurd gekregen. (en dan hebben het wel over het duurste segment Rambo dekens....)
S_a_f_a_r_i schreef:http://i1304.photobucket.com/albums/s53 ... awp2yu.jpg
checkaanhechtingsligament die verbonden is met de diepe buigpees en de kogel geblesseerd is.
Met alles zijn we vanaf 13 februari bezig