ICE -VIBE BOOTS iemand die ervaringen ermee heeft?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muriel

Re: ICE -VIBE BOOTS iemand die ervaringen ermee heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 22:03

Ja klopt inderdaad ik bestel/koop ook heel vaak wat bij epplejeck met kortingsacties. Nu was de 25% kortingsactie tot en met gisteren.. En ik wil de beschermers wel zo snel mogelijk in huis hebben ivm de peesblessure dus heb vanmiddag bij agradi besteld, daar was ik uiteindelijk 165 euro kwijt

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 22:04

Ik heb mijn ice-vibes ook bij de EJ vandaan met 25% korting ;) Scheelt nogal. 165 euro is ook nog netjes trouwens!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:31

Muriel schreef:
Ja klopt inderdaad ik bestel/koop ook heel vaak wat bij epplejeck met kortingsacties. Nu was de 25% kortingsactie tot en met gisteren.. En ik wil de beschermers wel zo snel mogelijk in huis hebben ivm de peesblessure dus heb vanmiddag bij agradi besteld, daar was ik uiteindelijk 165 euro kwijt

hoe dan? als ik op de agradi site kijk krijg je, met die 20% orting, ze voor 202 euro. duur dus!

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:22

Ze zijn nu bij de paardendrogist 183,00 euro het volledige starters pakket

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:12

zag ik. goedkoopste optie nu is ze morgen met 25% kortinsbon halen bij EJ. Maar hebben die ook de xl??

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:33

dierfysio schreef:
Muriel schreef:

hoe dan? als ik op de agradi site kijk krijg je, met die 20% orting, ze voor 202 euro. duur dus!

Tot en met afgelopen donderdag was er 25% korting en dan had ik 7,5 euro extra korting ivm aanmelding nieuwsbrief. Hierdoor kwam ik uit op 165 euro :) Ze bevallen super! !

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:43

dierfysio schreef:
zag ik. goedkoopste optie nu is ze morgen met 25% kortinsbon halen bij EJ. Maar hebben die ook de xl??

in Heemskerk hadden ze alleen de L, geen XL.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:58

zou wel even bellen, ze hebben niet veel setjes op voorraad en dan kun je ze beter even reserveren. Zou zonde zijn als je voor niets komt.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 14:45

Ik heb ze toendertijd met 20% korting gekocht bij de paardendrogist. Ze waren toen net uit. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb. Maar.............. heb wel al een kapotte coolpack gehad en batterij die het na een jaar niet meer deed. Allebei heb ik kosteloos een nieuwe gekregen van de Paardendrogist. Ik weet niet of die service ergens anders ge Evenaard wordt.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:15

MargrietJonk schreef:
Ik heb ze toendertijd met 20% korting gekocht bij de paardendrogist. Ze waren toen net uit. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb. Maar.............. heb wel al een kapotte coolpack gehad en batterij die het na een jaar niet meer deed. Allebei heb ik kosteloos een nieuwe gekregen van de Paardendrogist. Ik weet niet of die service ergens anders ge Evenaard wordt.

Jazeker, bij Horseware zelf, die sturen ook gratis coolpacks op als je een aardig mailtje stuurt :)

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:51

Bij ons in de webshop lopen de goedkopere versies van dit product, de Ice Boots (74,95) en de Cold Water Boots (49,95) ook erg goed. Ik hoor er veel goede ervaringen van klanten over, ook bij het ondersteunen van de genezing van een blessure.

Zelf gebruik ik de Water Boots bijna standaard na een training. Ik ben er van overtuigd dat het blessures voorkomt, al moet ik zeggen dat een goede set peesbeschermers die niet te warm worden, ook een goed aandeel heeft hier in. Ter ondersteuning van de genezing van een blessure kan ik niet over mee praten, aangezien ik bij mijn eigen paarden nog geen ervaring heb gehad met peesblessures oid. Wel eens een dik been, dat binnen 2 dagen is weggetrokken. Maar of de snelle "genezing" ook daadwerkelijk aan de Ice Boots of Water Boots te danken is, dat blijft natuurlijk altijd de vraag.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 17:10

@ Gulpje: de service van horseware Ireland zelf ben ik niet zo over te spreken. Heb een probleem gehad met mn Optimo deken (even on topic). Had geheel volgens het protocol met een touwje alle maten van mijn paard opgemeten en vervolgens de maat van de deken besteld. Echter vielen de dekens een maat groter uit. (het was een net uitgekomen product.) Na een tijdje kwamen er gaten in de binnenvoering doordat de sluiting van de de onderdeken te scherp waren. Helemaal een filmpje van gemaakt in het engels en doorgestuurd. Deken opgestuurd. Hun waren van mening dat de deken achterover schoof omdat deze te groot was. Uit coulance maakte ze de deken en voor de rest niets. Om over de manier van repareren maar even te zwijgen..... Gelukkig kon ik deze deken nog verkopen aan een stal genootje van me. En heb vervolgens een maat kleiner aangeschaft. Echter heb nog steeds hetzelfde probleem. KORTOM! het ligt m niet aan maat, maar aan de scherpe sluitingen.................

Horseware ontwikkeld goede en slimme producten. Denk aan de Micklem hoofdstel, diverse vooral robuuste dekens en de ICE Vibes. Maar de service vond ik tegen vallen.. Jammer.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:54

die ervaring van slechte service heb ik juist helemaal niet hoor.
een keer een optimo buitendeken gehad die lekte, heb de buitendeken opgestuurd en een hele nieuwe set thuisgestuurd gekregen. En een vraag over sluitingen gehad waarbij ik door de manager gebeld werd uit Ierland en waarna ik een heel genereus pakket met sluitingen/ onderdelen en een andere deken heb toegestuurd gekregen. (en dan hebben het wel over het duurste segment Rambo dekens....)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:39

nina88 schreef:
Bij ons in de webshop lopen de goedkopere versies van dit product, de Ice Boots (74,95) en de Cold Water Boots (49,95) ook erg goed. Ik hoor er veel goede ervaringen van klanten over, ook bij het ondersteunen van de genezing van een blessure.

ik geloof dat de boots die jij verkoopt best prima boots zijn, maar ik vind ze niet te vergelijken met de Ice Vibe boots, omdat juist de essentie daarvan de trilling is. Die heb ik bij nog geen enkele andere boots gezien, ook bij de jouwe niet. Of ik kan me vergissen natuurlijk!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:29

dierfysio schreef:
nina88 schreef:

ik geloof dat de boots die jij verkoopt best prima boots zijn, maar ik vind ze niet te vergelijken met de Ice Vibe boots, omdat juist de essentie daarvan de trilling is. Die heb ik bij nog geen enkele andere boots gezien, ook bij de jouwe niet. Of ik kan me vergissen natuurlijk!

Dat heb je goed gezien hoor, klopt helemaal!

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 14:07

swatch schreef:
die ervaring van slechte service heb ik juist helemaal niet hoor.
een keer een optimo buitendeken gehad die lekte, heb de buitendeken opgestuurd en een hele nieuwe set thuisgestuurd gekregen. En een vraag over sluitingen gehad waarbij ik door de manager gebeld werd uit Ierland en waarna ik een heel genereus pakket met sluitingen/ onderdelen en een andere deken heb toegestuurd gekregen. (en dan hebben het wel over het duurste segment Rambo dekens....)

Dan ben je idd heel goed behandeld en hebben ze je klacht naar volle tevredenheid opgelost. Helaas zoals ik al beschreef was mijn ervaring andersom.

Voor de rest ben ik echt heel tevrede met alle spullen van dit merk.
Alleen echt jammer dat ze de kleur Tobacco uit de collectie hebben gehaald. Wellicht verkocht deze simpelweg te weinig.

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:29

Wat voor schema houden jullie aan? Ik heb een paard met peesblessure en zwelling aan de kogelringband.

Nu ben ik vandaag 10 minuten op stand 1 begonnen.

En daarna? Iemand die mij hierin kan adviseren. En de trilplaten moeten die met de platte kant aan het been of met de bobbeltjes

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:55

met de platte kant aan het been
Als je mij je mail adres geeft stuur ik je een document met alle info die ik verzameld had.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:56

Ik heb eerst een dag of twee drie tien minuten getrild met koeling, vervolgens heb ik gedurende de peesblessure van mijn paard iedere keer na het stappen (in mijn geval 2x daags) getrild met de koelingen op de derde stand. In het begin toen het been nog heel warm was deed ik halverwege een nieuwe, koude coolpack eronder. Toen de blessure hersteld was en ik het paard weer ging oppakken deed ik tien minuten koelen en trillen na het rijden, i.v.m. de warmte onder de bandages.

De platte kant moet tegen het been aan.

Succes met het herstel Safari en met vragen, niet aarzelen maar gewoon vragen

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:07

Het wandelen hebben we allemaal al achter de rug, het ging heel voorspoedig maar nu weer minder.

Ik moet om de dag wandelen, en de andere dagen mag ik rijden met draf intervallen.

Dus zouden jullie het dan na het wandelen/rijden doen met de coolpacks eronder, en dan stand 2of 3?

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:42

Ik deed bij mijn paard na het rijden, zeker in het begin, coolpacks erom en dan op standje drie. Als je het idee hebt dat het na het wandelen ook iets warmer is kun je hem dan ook koelen, maar dan bijvoorbeeld op stand één of twee.

Welke pees is geblesseerd, hoelang ben je al bezig met het herstel en hoe erg is de zwelling??

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:20

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:40

S_a_f_a_r_i schreef:
http://i1304.photobucket.com/albums/s53 ... awp2yu.jpg

checkaanhechtingsligament die verbonden is met de diepe buigpees en de kogel geblesseerd is.

Met alles zijn we vanaf 13 februari bezig

Dat is niet het checkligament, dat is het annulair ligament. Mijn paarden hebben daar ook een blessure, is een van de blessures die heel lang duurt helaas -O-

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:37

Ik heb geen ervaring met de ice-vibe boots, maar wel een ander product waar je paard erg veel baat bij kan hebben: Equinice. Dit trekt de warmte uit de zwelling in plaats van het van buiten af te koelen. Is echt een wondermiddel, heb er al meermaals enorm veel baat bij gehad.

http://equinice.nl/

Lieees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:27

Ik ben super blij met mijn ice vibes! Mijn paard heeft geirriteerd botvlies aan beide sesambeentjes in het linkervoorbeen, na 1 x dragen was het super dun!