Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:Heb niet het hele topic meer gevolgt, dus sorry als het al ergens gemeld is, maar zijn er inmiddels al mensen die er een paar uur buitenrijden met de iberica op hebben zitten en dan nog liever al meerdere malen en hoe is daar de reactie van? Ben er toch wel benieuwd naar, vind de iberica steeds mooier worden [en vond hem al zo gaaf]
uudje schreef:Heb niet het hele topic meer gevolgt, dus sorry als het al ergens gemeld is, maar zijn er inmiddels al mensen die er een paar uur buitenrijden met de iberica op hebben zitten en dan nog liever al meerdere malen en hoe is daar de reactie van? Ben er toch wel benieuwd naar, vind de iberica steeds mooier worden [en vond hem al zo gaaf]
Jasia schreef:Naar Zweden zal wel iets langer duren denk ik..
Eigenlijk mag ik nog niet rijden op mijn paard, haar bultjes zijn nog niet weg. Maar ze worden al minder en als ik de singel gewoon losjes vastmaak, dan moet het voor even proberen wel kunnen..
Ik wil het namelijk met Fenders proberen en die heb ik nu van het testzadel, dus kan ik dat gelijk testen..Als het dan niks is, ga ik met gewone beugels rijden, is het wel wat koop ik fenders en westernbeugels erbij..
Buitenzinnig schreef:uudje schreef:Heb niet het hele topic meer gevolgt, dus sorry als het al ergens gemeld is, maar zijn er inmiddels al mensen die er een paar uur buitenrijden met de iberica op hebben zitten en dan nog liever al meerdere malen en hoe is daar de reactie van? Ben er toch wel benieuwd naar, vind de iberica steeds mooier worden [en vond hem al zo gaaf]
Ik, maar ik mag niks zeggen van Pmarena (ben niet onbevooroordeeld)![]()
Maar eh...