Ervaring Christ Iberica Plus BBP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:46

Het normale model zeg maar met wrongen en inlages :)

Jasia

Re: Ervaring Christ Iberica Plus BBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:50

Jeej, ik ben een leuke klant *\o/* Haha :))

Het liefst zou ik nu in de auto springen, naar mijn paard rijden en minstens 6 uur op mijn paard gaan zitten met de Iberica..
Helaas heb ik geen rijbewijs, dus dat kan niet :+

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:55

ik wil mijn zadel ook hebben ^)

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:58

Naar Zweden zal wel iets langer duren denk ik..

Eigenlijk mag ik nog niet rijden op mijn paard, haar bultjes zijn nog niet weg. Maar ze worden al minder en als ik de singel gewoon losjes vastmaak, dan moet het voor even proberen wel kunnen..
Ik wil het namelijk met Fenders proberen en die heb ik nu van het testzadel, dus kan ik dat gelijk testen.. :j Als het dan niks is, ga ik met gewone beugels rijden, is het wel wat koop ik fenders en westernbeugels erbij..

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:37

Heb niet het hele topic meer gevolgt, dus sorry als het al ergens gemeld is, maar zijn er inmiddels al mensen die er een paar uur buitenrijden met de iberica op hebben zitten en dan nog liever al meerdere malen en hoe is daar de reactie van? Ben er toch wel benieuwd naar, vind de iberica steeds mooier worden [en vond hem al zo gaaf :D ]

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 23:13

uudje schreef:
Heb niet het hele topic meer gevolgt, dus sorry als het al ergens gemeld is, maar zijn er inmiddels al mensen die er een paar uur buitenrijden met de iberica op hebben zitten en dan nog liever al meerdere malen en hoe is daar de reactie van? Ben er toch wel benieuwd naar, vind de iberica steeds mooier worden [en vond hem al zo gaaf :D ]

Ik, maar ik mag niks zeggen van Pmarena (ben niet onbevooroordeeld) :+

Maar eh... *\o/*

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:28

uudje schreef:

Niet met de iberica maar wel met de basic premium heb ik al een keer een aantal uur buiten gereden. Reed met beugels (ik heb geen plus versie dus reed met de barefoot pad er onder) en heb er niks op aan te merken eigenlijk, het is goed te doen en paard liep lekker.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 06:38

Jasia schreef:
Naar Zweden zal wel iets langer duren denk ik..

Eigenlijk mag ik nog niet rijden op mijn paard, haar bultjes zijn nog niet weg. Maar ze worden al minder en als ik de singel gewoon losjes vastmaak, dan moet het voor even proberen wel kunnen..
Ik wil het namelijk met Fenders proberen en die heb ik nu van het testzadel, dus kan ik dat gelijk testen.. :j Als het dan niks is, ga ik met gewone beugels rijden, is het wel wat koop ik fenders en westernbeugels erbij..

Ja klopt. IN het gunstigste geval 3 dg. Kom ik dus net in het paasweekend/goede vrijdag.
Bij het natrekken staat ook dat ie vrijdag wordt bezorgd, maar dan is het goede vrijdag en komt geen post. Op zaterdag komt hier ook geen post en maandag is het paasmaandag. Ook geen post dus.
Vrees dus echt dat ik tot dinsdag geduld moet hebben.
En dat voor iemand die alles gisteren wil :o
(behalve met dierentraining dan, gelukkig)

Ik heb zowel fenders als stijgbeugelriemen, dus ik kan beiden proberen.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het op mijn bolle blijft liggen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:56

Buitenzinnig schreef:
uudje schreef:

Ik, maar ik mag niks zeggen van Pmarena (ben niet onbevooroordeeld) :+

Maar eh... *\o/*

Nou zeg, hoe kom je daar nu weer bij, ik vroeg alleen maar om je subtiele klepje te houden op de vraag of ik nou zo'n zeikerd was :+

Jullie hebben er meer ervaring mee dan ik denk ik, ik was tijdens de inmiddels 2 ritjes na een paar minuutjes blij dat ik er af mocht :P

Maargoed, ik ga nu die koudbloed-inlages er uit halen en er wat fatsoenlijks in doen voor een paardje dat wat meer padding nodig heeft, nog een iets korter singeltje er aan...en dan kan er hopelijk een ècht fatsoenlijk ritje uit volgen. Ik wil gewoon een Fellsattel !!!! :j

Maar met de Butterfly op de Christ westernpad met de HD inlages erin heb ik toch wel de langste rit sinds tijden gemaakt. Ook al schoof hij iets naar voren (wat te lange singel met elastiek aan 1 kant...waardeloos systeem) en had ik bloeduitstortingen van de gespen :P (net verkeerde maat pootjes zeker) TOCH zat hij heerlijk qua zit en Rena liep er ook super onder. Daarom zoek ik me nu rot om weer dat gevoel te krijgen, maar dan graag wel zonder dat schuiven of die bloeduitstortingen :+
Laatst bijgewerkt door pmarena op 05-04-12 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:58

pmarena schreef:
Ik wil gewoon een Fellsattel !!!! :j

Thats the spirit! :D

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:50

Oemf, wat duurt wachten lang.. Ik zou het liefst vandaag al een flinke rit maken. Maar paardlief mag nog geen singel om en ik vrees dat het zonder singel niet zo mooi blijft liggen.. :+

't Is wel ironisch, eerst kan ik niet rijden omdat Anne op d'r plaat is gegaan en even een osteopathie-behandeling nodig had :Y) Toen kon ik niet rijden, doordat het veeeel tek oud werd en mijn lijf dan niks meer doet. Toen kon ik niet rijden omdat ik gaan (passend) zadel had. Nu heb ik een passend zadel, mag mijn paard geen singel om door onverklaarbare bultjes. En vanaf volgende week geven ze weer heel koud weer.. Maar meewerkend lijf of niet, zodra de bultjes weg zijn ga ik rijden... :))

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:02

Wat zijn we allemaal gedreven he? :D

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:04

Leuk he, zo'n nieuw zadel? :))
Voel me net zo'n penny-meisje die voor het eerst naar de manege mag!
Dat gaf het zelfde gevoel "Mama, hoeveel weken nog voor mijn eerste les???????" :+

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 16:07

De post is geweest... geen zadel. Kan eigenlijk ook niet want het duurt minimaal 3 dagen, zo'n pakket vanuit nl naar zw. en er stond ook bij de track dat het vrijdag zou worden bezorgd.
Maar ik hoopte nog op een wonder...haha. Vrijdag is nl een feestdag en wordt niets bezorgd, dus ik hoopte een beetje dat ze het toch een dag eerder afleverden, wat technisch gezien eigenlijk niet mogelijk is, maar goed...
Soms ben ik een beetje onnozel :+

Maar goed... wachten tot dinsdag dus, want voor die tijd wordt hier geen post meer afgeleverd. Arme ik.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 16:54

Arme jij :(:)
De bultjes bij mijn paard zijn aan het wegtrekken *\o/* Ik wil morgen even testen hoe het rijdt met fenders, maar ik zal wachten met mijn foto verslag tot ná dinsdag _O-

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 17:40

Ah jij begrijpt me. Arme ik.
Wil je voorkomen dat ik groen en geel van jaloezie wordt? Das aardig... hoewel ik wel benieuwd ben naar de foto's

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 18:25

Laat Liljebo maar lekker in haar sop gaar koken hoor, ik denk dat degenen die de foto's WEL willen zien in de meerderheid zijn }:)

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 18:52

nja, ik wil ze ook zien hoor.
Ennuh... ik wil helemaal niet koken in een soppie. Veel te warm aan mijn poezelige voeten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:07

Daarom, nog iemand erbij die ze graag wil zien :P

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:36

Haha ik ga mijn best doen.. :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:46

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tam filmpje :O

Andapanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 14:08

Joehoe , appie in de bocht op de Iberica. staat erg goed!

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:10

Je had die andere met Ron er op toch ook gezien???? Die is veel leuker :D

Andapanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 14:16

ja die heb ik zeker gezien, was me niet ontgaan :), maar Appie in het echt :) is toch leuker hoor.

Vanavond heb ik weer les met de Iberica, ik zal kijken of ik foto's kan maken (in het donker).

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:06

Als ik jullie berichten lees worden jullie wel steeds enthousiaster over de iberica[ voor zover jullie niet al enthousiast waren haha], En uh buitenzinning je mag van mij gewoon je subtiele klepje open doen hoor 8-)
En toch twijfel ik zelf nog steeds of je zo'n bpp als een ''zadel'' kunt zien en daar ook lekker wat uren mee kunt rijden of dagelijks mee in de bak kunt rijden, daar moet ik nog van overtuigt raken, wil ik zo'n iberica aan schaffen.
Dus lees hier voorlopig nog even mee.