Rossner Lak Hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Rossner Lak Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:52

Ik ben wel nieuwschierig naar dit hoofdstel in bruinlak op een lichtkleirige pony (denk aan haflinger)

Ik heb laarzen aan laten meten bij Lipica met bruinlak accenten, en het lijkt me super gaaf om voor de wedstrijden er een bijpassend hoofstel bij te hebben :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:00

Dus jij wilt dat mensen zelf de moeite nemen om hun verhaal te hertypen om zelf niet te hoeven lezen? :') Kom op zeg kleine moeite al lees je de laatste 5 paginas staat al genoeg informatie van anderen.

En als ik wil reageren dan doe ik dat. Ik kan je wel vertellen dat de meeste waarschijnlijk niet hun verhaal hier weer neerzetten omdat jij niet terug wilt lezen :)

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:01

lovey_ou schreef:
Dus jij wilt dat mensen zelf de moeite nemen om hun verhaal te hertypen om zelf niet te hoeven lezen? :') Kom op zeg kleine moeite al lees je de laatste 5 paginas staat al genoeg informatie van anderen.

En als ik wil reageren dan doe ik dat. Ik kan je wel vertellen dat de meeste waarschijnlijk niet hun verhaal hier weer neerzetten omdat jij niet terug wilt lezen :)

Pfff.. Misschien zijn ze toch wel van ervaring veranderd?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:02

Tja dat kan.. Dat melden ze dan ook vanzelf wel neem ik aan ;)

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:04

Daarom vraag ik ook om ervaringen. ;)
Om de nieuwe ervaringen weer te horen..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:08

Wat zijn sommige mensen vermoeiend zeg :')

Anyway, weet niet wat ik van die croco moet denken.. :')

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:09

Echt hoor _O-
die quote komt wel van pas indd san maarja misschien had ze die dan ook wel niet gelezen :=

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:10

Nies_ schreef:
Wat zijn sommige mensen vermoeiend zeg :')

Anyway, weet niet wat ik van die croco moet denken.. :')

Dit topic is er toch over het hoofdstel het is toch geen teruglees topic? Of is het soms verplicht om terug te lezen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:12

lovey_ou schreef:
Echt hoor _O-
die quote komt wel van pas indd san maarja misschien had ze die dan ook wel niet gelezen :=

Tuurlijk niet :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:19

Ik heb 10 pagina's doorgelezen, ik ga er niet nog eens 10 doorlezen.

Opzich zijn de ervaringen die ik lees heel verschillend, maar geen ervaringen van mensen die het hoorfdstel nu ook werkelijk al een poosje gebruiken (op hier en daar 2 mensen na).

En ik heb geen foto's gezien op een haflinger. Dus dan is het toch niet raar daar een vraag over te plaatsen.

Gelijk zo aanvallen is ook niet echt vriendelijk. Let een beetje op de 'toon', het is internet, en ik interperteer het bericht zoals ik het zelf lees. Niet zoals jij het bedoelde.

Oke, nog een keer.

Ik zoek dus een foto op het liefste een haflinger (of fjort) een lichte kleur iig. En dan de bruinlak versie. :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:20

Denk ook niet dat Natte jou bedoelde, ik iig niet :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:25

ze had daarvoor al een zelfde bericht geplaatst op iemand anders. Dit was volgens mij wel degenlijk op mij...

Maargoed, welke kleur hoofdstel heb jij op je fjort?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:26

Ik heb m niet.. Zit nog in twijfel of het deze wordt of de ronde van premiera.. :))
Als ik m neem neem ik de zwarte :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:29

Peelie schreef:
ze had daarvoor al een zelfde bericht geplaatst op iemand anders. Dit was volgens mij wel degenlijk op mij...

FjorD /3

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:29

Ik dacht, ik zeg niks, haha :))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 18:36

Sorry, daar heb ik wel eens last van :+ Ik ben dyslexties, vandaar.

Ik vind het altijd zo'n poedersuiker smoes :') Maargoed, om mijn verklaring nou uitgebreid op i-net te zetten is ook weer zo wat he :P

Ik zie alleen mensen met hafjes die een zwartlak hebben en dan de neusriem te laag (irritant :+). Nougoed, ik wacht wel even af :)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:14

Ik had de zwarte Rossner lak gekocht, deze heb ik nou inmiddels iets van 2/3 maanden :j
Het hoofdstel ziet er nog goed uit, en gebruik het ongeveer 5 of 6 keer in de week!

@Peelie bedoelde je met de neusriem te laag, mij?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:29

OA. Er zijn heel veel mensen die hun neusriem te laag hebben hangen. Ik vind het persoonlijk erg lelijk en onverzorgd staan.

Maar jij heb je neusriem omhoog gehangen toch? Dan is er niks mis :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:42

Moderatoropmerking:
Zullen we het hier wel enigzins vriendelijk en respectvol houden? Offtopic berichten en oneliners zullen worden verwijderd. Wat betreft de wederkerende vraag: "Hoe zijn de ervaringen", lees dan gewoon even een aantal pagina's terug. Want er zijn genoeg ervaringen al geplaatst afgelopen 25 pagina's.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:16

Peelie schreef:

:Y)

Nee hoor.. En jij leest teminste nog terug dan wil ik gerust de moeite nemen om vragen te beantwoorden die ik weet aangezien ik zelf niet het hoofdstel heb maar als je het zoals sommige mensen (over het algemeen genomen want er zijn wel meer mensen die niet terug lezen) gewoon vertikt om terug te lezen dan vraag ik me af wat je dan in het topic komt doen.. :o Niks tegen jou dus! :)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:23

Peelie schreef:
OA. Er zijn heel veel mensen die hun neusriem te laag hebben hangen. Ik vind het persoonlijk erg lelijk en onverzorgd staan.

Maar jij heb je neusriem omhoog gehangen toch? Dan is er niks mis :)

Oke, ja ik heb mijn neusriem aan allebij de kanten 1 gaatje omhoog gehangen. OMG wat ziet dat er anders uit zeg!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:25

Peelie schreef:
Sorry, daar heb ik wel eens last van :+ Ik ben dyslexties, vandaar.

Ik vind het altijd zo'n poedersuiker smoes :') Maargoed, om mijn verklaring nou uitgebreid op i-net te zetten is ook weer zo wat he :P

Ik zie alleen mensen met hafjes die een zwartlak hebben en dan de neusriem te laag (irritant :+). Nougoed, ik wacht wel even af :)

oh das lastig :P In dat geval sorry!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:50

lovey_ou schreef:
Peelie schreef:

:Y)

Nee hoor.. En jij leest teminste nog terug dan wil ik gerust de moeite nemen om vragen te beantwoorden die ik weet aangezien ik zelf niet het hoofdstel heb maar als je het zoals sommige mensen (over het algemeen genomen want er zijn wel meer mensen die niet terug lezen) gewoon vertikt om terug te lezen dan vraag ik me af wat je dan in het topic komt doen.. :o Niks tegen jou dus! :)

Nou enneh bedankt!
Wat zijn mensen toch lekker vriendelijk op bokt zeg!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:52

Je kan er natuurlijk ook over blijven beginnen.. En je bent heus niet de enige hoor en zoals de mod hierboven ook al zegt kan je best wat terug lezen maargoed misschien heb je dat al gedaan :)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:13

Er word wel een beetje een groot probleem over gemaakt, wil me er trouwens niet mee bemoeien! Heb je al terug gelezen? Zoveel pagina's zijn het niet, leest heel snel. Had ik ook moeten doen :j Tijdje terug dan wel :=