Ik heb laarzen aan laten meten bij Lipica met bruinlak accenten, en het lijkt me super gaaf om voor de wedstrijden er een bijpassend hoofstel bij te hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovey_ou schreef:Dus jij wilt dat mensen zelf de moeite nemen om hun verhaal te hertypen om zelf niet te hoeven lezen?Kom op zeg kleine moeite al lees je de laatste 5 paginas staat al genoeg informatie van anderen.
En als ik wil reageren dan doe ik dat. Ik kan je wel vertellen dat de meeste waarschijnlijk niet hun verhaal hier weer neerzetten omdat jij niet terug wilt lezen
Peelie schreef:ze had daarvoor al een zelfde bericht geplaatst op iemand anders. Dit was volgens mij wel degenlijk op mij...
Maargoed, welke kleur hoofdstel heb jij op je fjort?
Peelie schreef:OA. Er zijn heel veel mensen die hun neusriem te laag hebben hangen. Ik vind het persoonlijk erg lelijk en onverzorgd staan.
Maar jij heb je neusriem omhoog gehangen toch? Dan is er niks mis
Peelie schreef:Sorry, daar heb ik wel eens last vanIk ben dyslexties, vandaar.
Ik vind het altijd zo'n poedersuiker smoesMaargoed, om mijn verklaring nou uitgebreid op i-net te zetten is ook weer zo wat he
Ik zie alleen mensen met hafjes die een zwartlak hebben en dan de neusriem te laag (irritant). Nougoed, ik wacht wel even af
lovey_ou schreef:Peelie schreef:ze had daarvoor al een zelfde bericht geplaatst op iemand anders. Dit was volgens mij wel degenlijk op mij...
Maargoed, welke kleur hoofdstel heb jij op je fjort?
Nee hoor.. En jij leest teminste nog terug dan wil ik gerust de moeite nemen om vragen te beantwoorden die ik weet aangezien ik zelf niet het hoofdstel heb maar als je het zoals sommige mensen (over het algemeen genomen want er zijn wel meer mensen die niet terug lezen) gewoon vertikt om terug te lezen dan vraag ik me af wat je dan in het topic komt doen..Niks tegen jou dus!