Wat fijn is, is naar mijn mening ook afhankelijk van je nivo en ervaring en je lijf.
Ik ben gek op wat plattere zadels en vind al die diepe dingen met veel wrong een beetje onzin. Mij zit alles in de weg. Ik blokkeer mijn onderrug op lange wrongen en kan te weinig met mijn zit rijden als het zadel een diepe zit heeft...
Ik vond de wrongen van arno zijn zadel te ver naar achteren tov je bovenlijf. Ik zat daardoor op de wrong ipv ertegen en het was allemaal veel te dik.... Helaas werkte het niet voor mij.
En nu heb je geen wrongen ? Ik moet nml zo langzamerhand es gaan sparen. Het zadel wat mijn ruin nu draagt wordt een beetje krap op de schouder. Arno heeft het een maand of 3 geleden goed gelegd (boom verbouwd) maar we waren al bang dat hij door zijn spierontwikkeling het half jaar niet zo halen ermee.
Arno heeft mijn zadel terug genomen, hij zou erover nadenken, maar ik heb niks meer gehoord. Het zadel wat hij geleverd had was veelste ruim in de zitting, dat was probleem 1. En dan het wrongprobleem en ik vond het zadel ook te breed. Hij heeft nog een kleiner zadel gebracht dat zat beter maar bleef ik met het wrongprobleem zitten.
Ik denk dat hij een fout heeft gemaakt in de inch maat, want het moest 17,5 inch zijn en een ander zadel wat hij bracht 17 inch maar dat verschil was mega! Dat kan gebeuren...
Ik heb nog gewoon mijn Ainsley en die hebben bijna geen wrong.
Ruim twee weken is wel zn gemiddelde denktijd Hij had toen mijn HB meegenomen om te kijken of hij m kon aanpassen voor mijn ruin. Na 3 wkn belde hij dat ie wat wilde laten zien... Uiteindelijk waren we ruim een maand verder voor het zadel zover was
Hahaha oke. Ik vind het allemaal zo knullig dat het zadel niet goed was, althans voor mij dan he.
UniFlap
Geplaatst: 18-11-10 13:48
Hello ik had de hoop dat m'n zadel met een opvulbeurt weer super zou liggen.... Maar ik zit er nog steeds bagger in Hij ligt wel beter, maar ik voel nog steeds dat ik naar achter "klap" ... Ik kijk het nog een weekje aan en dan bel ik de zadelmaker weer dat hij langs mag komen om me te zien rijden.. Als hij dan zegt dit is het gewoon niet voor je; ga ik sparen voor Arnootje
Die van mij is afgelopen zaterdag gekomen. Tijdens het proefrijden moest ik wel erg wennen. Gisteren niet gereden, dus vanavond kan ik helemaal los gaan! Ben zo benieuwd of ik nu ook het verschil ga merken met de beweging van Blue!