Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg hem er niet af toen ik 'm eraan wilde bevestigen...
Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.
Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
iSaBeLL schreef:Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.
Uhm gewoon alles losmaken en zo eraf schuiven, die passantjes moet je wel losknippen
ukie eraan en alles weer vast maken