Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Donderbruin met twee rijen zilver. Ben benieuwd... Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg hem er niet af toen ik 'm eraan wilde bevestigen...
Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.

Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.
Wel al met zilveren steentjes tegen gekomen maar nog nooit met goud, lekker uniek
Alvast bedankt.
en vond het zo zonde om hem kapot te maken dus heb hem eerst gepast aan mijn andere hoofdstel, maar hij is misschien toch iets te groot dus wacht ik nog ff met slopen
iSaBeLL schreef:Dominiqueee schreef:Een vraag aan degenen die hun Ukie aan een HB Turijn (rondgenaaid hoofdstel) hebben: hoe hebben jullie de orginele frontriem met de Ukie verwisseld? Ik kreeg de orginele er niet af toen ik de Ukie eraan wilde doen...
Alvast bedankt.
Uhm gewoon alles losmaken en zo eraf schuiven, die passantjes moet je wel losknippen
ukie eraan en alles weer vast maken
die 2 rijen en dan goud vind ik echt super!