Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:DiscoDipp schreef:Vandaag voor t eerst mijnde Matt Harnacke gereden, hij staat haar prachtig al zeg ik t zelfEn toevallig passen mijn Lemieux carbon wraps er perfect bij!
[ [url=m/7lOG2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z453UW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat super! Veel plezier ermee
Capriootje schreef:Een valk ja, wel enorme toverbal tot nu toe dus dat vind ik lastig qua kleuren op hem. Een mooie zwart dekje staat altijd heel goed denk ik. Verder heb ik weinig inspiratie dus als jullie nog ideeën hebben, graag!
Dit is z’n zomer vacht op het moment. ‘S winters is hij veel donkerder en heeft ook 2 maanden wat grijze haren gehad.
[ [url=m/C9EVDn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Capriootje schreef:Een valk ja, wel enorme toverbal tot nu toe dus dat vind ik lastig qua kleuren op hem. Een mooie zwart dekje staat altijd heel goed denk ik. Verder heb ik weinig inspiratie dus als jullie nog ideeën hebben, graag!
Dit is z’n zomer vacht op het moment. ‘S winters is hij veel donkerder en heeft ook 2 maanden wat grijze haren gehad.
[ [url=m/C9EVDn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik baal nu echt wel een beetje dat mijn andere ES dekjes full jump zijn ipv full dressuur.. Maar alle 3 vervangen door dressuur kost ook wel weer wat. Ik had de Bordeaux laatst te koop, maar die wilde voor €65 niet weg en dan moet er weer zoveel bij om ze weer nieuw te kopen.. Ik weet niet of de Midnight Blue en de Emerald makkelijker verkopen..