Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nala schreef:Mijn hoofd weet dat, maar na bijna een jaar alleen maar engelse zadels ben ik dat een beetje verleerd. Ach, het lampje gaat uiteindelijk wel weer branden, uiterlijk wanneer ik mezelf tijdens het afstappen aan m'n shirt/bh ophang(even afkloppen, dat is me nog niet gelukt)
Duhelo schreef:Nala schreef:Mijn hoofd weet dat, maar na bijna een jaar alleen maar engelse zadels ben ik dat een beetje verleerd. Ach, het lampje gaat uiteindelijk wel weer branden, uiterlijk wanneer ik mezelf tijdens het afstappen aan m'n shirt/bh ophang(even afkloppen, dat is me nog niet gelukt)
Oh maar dat zal je lukken hoor! (been there, done that)
Solistar schreef:Ik heb even een vraag over Ghost: wat is het verschil tussen de Ghost Firenze en de Veneto? De wrong is hetzelfde toch? Is deze gewoon vervangen, of zit er wel verschil in het zweetblad bv? Ik kan niet meer het model Firenze terug vinden.
Kwetal schreef:Solistar schreef:Ik heb even een vraag over Ghost: wat is het verschil tussen de Ghost Firenze en de Veneto? De wrong is hetzelfde toch? Is deze gewoon vervangen, of zit er wel verschil in het zweetblad bv? Ik kan niet meer het model Firenze terug vinden.
De Firenze is vervangen voor de Veneto. De vorm van het zweetblad van de Veneto is beter dan die van de Firenze - de plaatsing en hoek van de wrong is eender (ook eender aan de Quevis)