Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:"dystrofie en atrofie" zijn synoniemen Cambiar... (volgens het woordenboek) en gaat op voor veel problemen. In het algemeen "verval van weefsel" Dus door een knellend zadel, andere oorzaken kunnen ook. Ik heb "vinger atrofie" waar ik altijd een ring draag.
![]()
Dat ding ken ik (Equiscan) Wij werken wel met een pasmal - ziet er eender uit, maar heeft geen "geheugen" Maar ja, het is geen drama om hem opnieuw te buigen en in het zadel te passen. Scheelt erg veel euro'sen het resultaat is identiek - alleen weet je niet meer hoe het geweest is. (of je moet als eigenaar zo'n ding kopen en op maat bewaren)
Er zijn meerdere mensen in Be met een drukmeter - weet alleen zo gauw niet wie.
Heb je al eens aan een Strada gedacht - wel gewoon dressuur, maar semi boom en zeer aanpasbaar. Duur ook wel
nickyu schreef:@cambair .. zou best kunnen , weet je echte naam niet dus kan het niet vragen aan hem
goed leder was toch beetje noord bij die looier verkrijgbaar , die importeerde ook van alles erbij
vraag eens na aan , hoe heette die man ook alweer , de leraar
hij had 3 adressen 2 normaal standaard en 1 die ook specialere leders had
die laatste bedoel ik die zit ergens in het noorden dichter bij ons in de buurt zeg maar
die heeft iig degelijk tuig maar ook zachtere ledersoorten
nickyu schreef:Duhelo schreef:... Volgens Nickyu ...
wel mede naar aanleiding van je eigen ervaringen met andere singels etc etc ... er is heel wat besproken
![]()
en naar aanleiding van heeeel veel info denk ik dat dit voldoende gaat zijn
langere bananen zijn er wel , zoals besproken , maar zijn wel stuk duurder ...
ben wel benieuwd ondertussen of mijn conclusie correct was![]()
pleiada schreef:Leuk dat je hem hebt opgegemaakt,en goed te weten dat het toch niet onomkeerbaar scheef..Is hij nu wel weer helemaal goed in elkaar te zetten?
Sheran schreef:Poeh, hele discussie ontketend over dystrofie/astrofie!
Een smallere en dus hogere boom heb ik nog niet geprobeerd. Ik denk ook niet dat het helpt, omdat het het deel ónder de boom is dat op de schoft drukt?