Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VC_Immortal schreef:Oh wat is dit een slechte pagina voor mij!
Een paar weken geleden heb ik mijn eerste ES gekocht... en ik ben verliefd op dit merk!
Helemaal wanneer ik ze op jullie paarden zie
[ [url=m/7D7tny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BHkLMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W5fmzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondanks het intussen oude collectie is, hier met faded fuchsia. Maar ik ben fan van de petrol
Nog wel een vraagje voor wie een monoblad zadel heeft, hoe doen jullie dat met de “singel” lussen?
gewoonmarie schreef:Ik haal altijd de lussen eraf, met een thornmesje, dan zie je er niks van. (De naden dus los maken) ik vind de lussen ook bij een dubbel zweetbad irritant. Onder een goed passend zadel schuift niks.
Lukasje schreef:VC_Immortal schreef:Oh wat is dit een slechte pagina voor mij!
Een paar weken geleden heb ik mijn eerste ES gekocht... en ik ben verliefd op dit merk!
Helemaal wanneer ik ze op jullie paarden zie
[ [url=m/7D7tny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BHkLMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W5fmzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondanks het intussen oude collectie is, hier met faded fuchsia. Maar ik ben fan van de petrol
Nog wel een vraagje voor wie een monoblad zadel heeft, hoe doen jullie dat met de “singel” lussen?
Even off topic maar is dat een Presteq hoofdstel? Ik wil dit ook aanschaffen. Wat zijn jouw ervaringen? Is het leder soepel? Makkelijk af te stellen?
Sammiex2000 schreef:Texas02 schreef:Voor mij juist een petrol kleur met zwarte rand, of evtl donkerblauw en dan van ES.. Of een mooie bies met zwart en zilver of zwart en goudWel zonder ruffle voor mij..
es Emerald niks voor jou dan?
urosa schreef:Ik heb ook eindelijk eens een collectie foto gemaakt, de Eskadron komt niet tot zijn recht, die is echt mooi bordeauxrood, maargoed daar is dit topic ook niet voor![]()
[ [url=m/NwOVnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
maaike5581, Petrol staat ook weer mooi. Ik ben echt fan van je paard ookZo van de foto lijken de sea en light blue inderdaad best op elkaar, zou dan zelf ook eentje verkopen
![]()
VC_Immortal, de faded fuchsia staat goed!