Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marley93 schreef:Hoe vaak laten jullie je zadels eigenlijk nakijken door een zadelmaker/zadelpasser? Het lijkt me dat dat ook met boomloos zadels af en toe moet gebeuren?
Sterrenpony schreef:Tijdje geleden had ik mijn ghost eventjes te koop aangeboden gezet. Ik kon niet in balans zitten erop en werd er uit eindelijk erg gefrustreerd van.
Beterboomloos heeft me toen geholpen aangezien me zadel toch wel voorover kiepte en dat dus mijn balans probleem was. Nu heb ik shims tussen me basis en me kussens en zit ik weer heerlijk in me zadel en loopt me pony ook weer de berg op.
Waarom ik dit verhaal even kwijt wou? Om te delen dat je dus met ghost ook een hoop kan aanpassen.
Ik ben in ieder geval weer helemaal happy en mijn pony ook![]()
Foto zonder shims en met shims
[ [url=m/4XOHJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mayflower_ schreef:Leuk!! Weet dat de prince een wachttijd heeft van nu bijna een jaar.. En bijna niet tweedehands te verkrijgen. Maakt de keuze misschien iets makkelijker haha.
Sterrenpony schreef:Tijdje geleden had ik mijn ghost eventjes te koop aangeboden gezet. Ik kon niet in balans zitten erop en werd er uit eindelijk erg gefrustreerd van.
Beterboomloos heeft me toen geholpen aangezien me zadel toch wel voorover kiepte en dat dat dus mijn balans probleem was. Nu heb ik shims tussen me basis en me kussens en zit ik weer heerlijk in me zadel en loopt me pony ook weer de berg op.
Waarom ik dit verhaal even kwijt wou? Om te delen dat je dus met ghost ook een hoop kan aanpassen.
Ik ben in ieder geval weer helemaal happy en mijn pony ook![]()
Foto zonder shims en met shims
[ [url=m/4XOHJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Runa schreef:Fijn dat je erachter bent gekomen, Sterrenpony!
Volgens mij hebben ghost zadels wel vaker de neiging wat voorover te liggen, vooral op korte en/of overbouwde ruggen. Ik had het destijd ook en een aantal andere ghost-eigenaren die ik ken ook.
Gelukkig kan het met shims of een frontriser makkelijk worden opgelost!