Iemand een idee of dit nog een beetje op te lossen is? Of moet ik (alweer) voor een nieuw zadel gaan kijken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilangok schreef:Ppff.. Ik krijg de laatste tijd steeds meer last van een scheef liggende barefoot arizona.. Heel duidelijk te zien dat t niet lekker gaat zo. Ik weet dat mijn pony zelf ook wat scheef is, maar dit is gewoon irritant.. Het is een tweedehands zadel trouwens.
Iemand een idee of dit nog een beetje op te lossen is? Of moet ik (alweer) voor een nieuw zadel gaan kijken? [ [url=m/7hxEnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VCloFL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diane schreef:Het zadel zit fijn, alleen heb ik soms het idee dat ik iets naar voor wordt geduwd door het zadel zeg maar. Het is dan lastig om op m'n kont te blijven zitten.
Keandra schreef:Manon,
Ik zat ook zo (zelfde postuur jammer genoeg)
Ik had ook nooit last van de pommel.
Wel van het feit dat mijn fjord niet onder de londen wou galopperen. (met een arizona dan weer wel, maar daar vind ik mijn draai niet in)
Bonjoy schreef:Aah oke! Nou, ik ben dus 'gezegend' met een hele smalle taille, maar een beter bedeelde achtergevelOm het maar even netjes uit te drukken, haha! Het zal ook een beetje afhankelijk zijn van de zitting? Ik heb nu een Barefoot Arizona maat 2, daar zit ik heel lekker op/in.