Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:Geryon schreef:Als een van jullie trouwens een ghost te koop heeft, hoor ik het graag!
Heb een libra brs gekocht, ben benieuwd!
Die van Yvonne? Had ik ook oog op, maar dan kan ik die uit mijn hoofd zetten dus.
dierfysio schreef:jomaro schreef:.Dierfysio waarom kan je de ghost uit je hoofd zetten?
niet ghost, ik was aan het nadenken over een libra brs in bruin die yvonne te koop heeft (had?). als iemand ineens een libra brs heeft gekocht, zal dat die wel zijn, en kan ik die dus niet kopen dan. wat prima is, want had ik maar eerder moeten beslissen.![]()
er is een lichtbruine london 2 te koop, maar het is een nieuwe en dus is de prijs. als ik mijn boomzadel op tijd verkoop, zou het kunnen, maar vrees dat dat 'm niet gaat worden.
jammer wel.
M_hartje_M schreef:Pfffff wat een teleurstelling
Hele dag op mn pakketje gewacht, komen ze morgen pas...
Kwetal schreef:Hij is knal oranje...![]()
Lorica is kunst nubuck - lichter en sterker dan leer en er is geen beestje voor doodgegaan. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wie de producent is. Ze maken er ook schoenen en bankstellen van...
Marcella schreef:De singelstoten van mijn 2de hands nieuwe drytex Cheyenne waren in het begin ook heel stug, maar dat word door gebruik steeds soepeler.![]()
En ik moet huisarts toch gelijk geven met de problemen die ik gehad heb met mijn lijf. Maar nu ik weer fanatieker rij heb ik minder problemen met mijn lijf dan voor die tijd (vorig jaar).![]()
Citaat:Hoe heten ze ook alweer, iets van Giardino ofzo toch geloof ik....?
[edit] Aha Giardini dus
Citaat:k vond van de eerste originele Ghosts alleen dat "geweven" zwarte spul niet zo'n succes, met die plaklaag op de achterkant
Kirsha schreef:Even een vraagje tussen de bedrijven door: Is er hier ook iemand met een Arizona met VPS die al een tijdlang echt intensief is gebruikt? Mijn Arizona is inmiddels goed ingereden maar blijft best stug en daardoor schuift de boel ook constantAls ik het vergelijk met mijn oudere London, daar is het leer veel soepeler (en dan bedoel ik niet zozeer het zadel zelf, maar echt het leer op zich), is er een kans dat dit bij de Arizona ook nog gebeurt of blijft deze van zichzelf gewoon veel stugger?
dodootje schreef:Kirsha schreef:Even een vraagje tussen de bedrijven door: Is er hier ook iemand met een Arizona met VPS die al een tijdlang echt intensief is gebruikt? Mijn Arizona is inmiddels goed ingereden maar blijft best stug en daardoor schuift de boel ook constantAls ik het vergelijk met mijn oudere London, daar is het leer veel soepeler (en dan bedoel ik niet zozeer het zadel zelf, maar echt het leer op zich), is er een kans dat dit bij de Arizona ook nog gebeurt of blijft deze van zichzelf gewoon veel stugger?
Ik heb een goed ingereden arizona maar herken het niet wat je zegt.