Nu dus niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dacht al dat ik gek was, maar blijkbaar zijn er meer die dat zo ervaren, top. Paardlief is er nog steeds zielsgelukkig mee. Ik ben er nu aan gewend, en kreeg laatst op concours een nieuwsgierige jury aan mijn broek over mijn ervaringen met dat mooie aparte hoofdstel 
We rijden L1. Zowel jury als omstanders erg positief en een hoop geïnteresseerde vragen gehad.
Ik heb ook een Rambo Multi Micklem gekocht om mijn paardje mee te beleren, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet afstellen en of hij uberhaupt goed zit. Misschien dat er hier wat kenners zijn die dat weten?
en ik vind hem echt ruim vallen.. Normaal zit ze bij een pony halverwege bij de gaatjes, en halsters zelfs ruim. Maar ik heb hierbij zelfs gaatjes bij moeten prikken omdat hij niet lekker paste. Te ruim bij de neusriem en de bakstukken, en de kaakriem juist strak. 
Loretteeee schreef:Ik heb een maat pony!en ik vind hem echt ruim vallen.. Normaal zit ze bij een pony halverwege bij de gaatjes, en halsters zelfs ruim. Maar ik heb hierbij zelfs gaatjes bij moeten prikken omdat hij niet lekker paste. Te ruim bij de neusriem en de bakstukken, en de kaakriem juist strak.
Ik twijfel eigenlijk nog steeds of het wel een maatje pony was...
Er staat 'sh' in het bakstuk gestempeld, dat lijkt in mijn beleving op small horse? Of zal het dan toch standard horse zijn..