PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 09:55

Lauriannnn schreef:
Heb besloten dat mijn dressuurzadel weg gaat. Doe alles met mijn springzadel. Ga wel mijn dressuurdekjes houden. Is wellicht niet de meest mooie combi met springzadel maar vind de meeste zo mooi, ga spijt krijgen als ik in de toekomst weer alles terug moet kopen als ik alsnog weer een dressuurzadel wil. :')

Verstandig, lees ik inderdaad best vaak dat mensen achteraf spijt hebben :')

Urbiezira

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 10:45

Is er hier nog niemand met het nieuwe dekje, de Chantalle? Ik vind 'm (als een van de weinigen) geloof ik toch wel mooi, maar heb even geen budget ervoor! Was benieuwd of mensen foto's hebben.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 11:10

Urbiezira schreef:
Is er hier nog niemand met het nieuwe dekje, de Chantalle? Ik vind 'm (als een van de weinigen) geloof ik toch wel mooi, maar heb even geen budget ervoor! Was benieuwd of mensen foto's hebben.

Ik wacht ook eerst op foto's van anderen :-D

Ange1a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 12:32

Hoe vaker ik hem op insta voorbij zie komen hoe mooier ik hem vindt eerlijk gezegd.
Ik wacht ook even bokt foto's af. :+

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 12:44

Ik heb m laatst bij hypostore gezien. Vond m nog steeds niet mooi :')

Afbeelding

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:11

Ik vind 'm dus echt wel stoer. Hou wel van dat contrast met dat zwarte. In de sale koop ik 'm zeker wel denk ik. :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:18

Ik vind hem ook niet persé lelijk. Vind het alleen geen kleur voor op een Haflinger.

Zag deze op een schimp nog voorbij komen:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door maessie op 21-04-22 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:21

Ik vind hem te paard wel veel mooier als zo los op de foto maar de kleur is wel tof!

Ik heb de ES bronze gold gekocht voor mijn moeders paard die ik nu rijd en mijn eigen valkje (2 jaar oud dus nog even geduld :=) maar kan niet echt een fijn shirt erbij vinden. Heb wel een mooie bruine broek die mooi past bij de rand. Iemand nog tips wat er mooi bij zou zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:23

Capriootje schreef:
Ik vind hem te paard wel veel mooier als zo los op de foto maar de kleur is wel tof!

Ik heb de ES bronze gold gekocht voor mijn moeders paard die ik nu rijd en mijn eigen valkje (2 jaar oud dus nog even geduld :=) maar kan niet echt een fijn shirt erbij vinden. Heb wel een mooie bruine broek die mooi past bij de rand. Iemand nog tips wat er mooi bij zou zijn?

Ik heb bij ter stal toen een shirt gekocht die goed matcht, alleen hebben ze die nu niet meer geloof ik.
Die van mij mag wel weg eventueel

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:32

Lauriannnn schreef:
Texas02 schreef:
Een beetje een rare vergelijking misschien omdat het echt niet op elkaar lijkt.. Maar heeft iemand misschien een foto van de Evening Haze en de Forest Green naast elkaar? Mocht ik binnenkort nog eentje erbij willen gaat het denk ik daartussen, of de black edition.. Ik denk haast dat de Evening Haze chiquer is dan de Forest Green?

[ [url=m/aAb2S1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb wel deze foto waar ze beide opstaan. Het is echt wat anders en ik vond idd de evening haze chiquer. Hopelijk heb je wat aan deze foto.

Heb besloten dat mijn dressuurzadel weg gaat. Doe alles met mijn springzadel. Ga wel mijn dressuurdekjes houden. Is wellicht niet de meest mooie combi met springzadel maar vind de meeste zo mooi, ga spijt krijgen als ik in de toekomst weer alles terug moet kopen als ik alsnog weer een dressuurzadel wil. :')

Dankjewel! :)

Bij mijn springzadel vind ik van Equito de dressuurdekjes mooier staan dan de springdekjes. Of dat ook voor ES zo is ga ik denk ik vanavond zien, ik ga met bareback pad rijden met de Monaco Blue maar ik denk dat ik daarvoor eerst het zadel er even op leg om te zien hoe het lijkt. Misschien lijkt het bij jou ook beter dan je verwacht!

Ik zag op insta en fb een videootje in zwart-wit voorbij komen van ES dat ze foto's aan het maken waren. Weer een nieuwe kleur? Het leek een donker dekje met een witte of lichte rand.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:44

Oeh ben wel weer benieuwd naar nieuw spul :j

Zag ook nog een Matt in Estelle:
Afbeelding

SandraS73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:49

Capriootje schreef:

Ik heb een shirtje van horka erbij, wel met lange mouwen en iets gevoerd. Voor nu te warm, maar het wordt weer winter. Wellicht nog in de sale te krijgen.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 13:53

maessie schreef:
Oeh ben wel weer benieuwd naar nieuw spul :j

Zag ook nog een Matt in Estelle:
[ [url=m/8yQ5fT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk dat ik hem met een goede korting wel zou aanschaffen. Jammer dat er zo weinig foto's van anderen van zijn.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 15:01

Vandaag voor het eerst een ES dekje op, de dark sky :o

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 17:17

Bielsje schreef:

[ [url=m/0ZiR4S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat prachtig!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:02

De Monaco Blue met mijn springzadel:

Afbeelding

En met de bareback pad:

Afbeelding

Echt zo fijn rijden, met bareback pad! Zou ik het dekje met bareback pad nog iets verder naar voren moeten leggen of is dat goed zo? Nu zie je het dekje voor niet zo, maar is dat niet een beetje door het bont van de pad? Ik weet niet of hij anders te ver op de schoft ligt.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:03

Bielsje schreef:

[ [url=m/0ZiR4S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:26

Voor het mooie zou die iets verder naar voren kunnen maar ben bang dat de rand dan net gaat schuren aan de achterkant ik vind hem wel super mooi onder je springzadel staan!

De dark sky is echt mooi ik hou van die roze goude accenten!

Ik heb vandaag de ginger binnen gekregen vond hem echt heel mooi. Ik had een paar jaar geleden een bodywarmer van de primark (€6) bij mijn Anky shocking Peach gekocht hij past dus heel mooi bij de ginger!

Afbeelding

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:37

Ik baal echt dat de paaskorting van hypostore niet op ES geldt

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:42

Ik ben ook enorm blij met de looks van de dark sky! Het is niet te zien maar in de frontriem zit ook rosé goud en ook op mijn cap die bijna komt.

Maar hij schuift... Hopelijk gaat het beter als meneer flink is afgevallen en mijn zadel de eerste servicebeurt heeft gehad :')

De PS dekjes schuiven nu ook dus best vervelend, we moeten dus ff op saai voorlopig!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 23:03

candalisa schreef:
Voor het mooie zou die iets verder naar voren kunnen maar ben bang dat de rand dan net gaat schuren aan de achterkant ik vind hem wel super mooi onder je springzadel staan!

De dark sky is echt mooi ik hou van die roze goude accenten!

Ik heb vandaag de ginger binnen gekregen vond hem echt heel mooi. Ik had een paar jaar geleden een bodywarmer van de primark (€6) bij mijn Anky shocking Peach gekocht hij past dus heel mooi bij de ginger!

[ [url=m/biWOYy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank je! Ik vind dressuurdekjes stiekem veel mooier staan dan springdekjes bij mijn zadel.. Maar ik houd mijn springdekjes wel gewoon, te mooie kleuren om weg te doen! Ik zal volgende keer eens kijken hoe het met de rand aan de achterkant zit als hij verder naar voren ligt met de bareback pad. Er zat nog wel iets ruimte tot de rand, misschien kan het!

Nynkex01 schreef:
Ik baal echt dat de paaskorting van hypostore niet op ES geldt

Ja, ik ook! Eigenlijk altijd zo met ES, heel jammer!

Edit: ik zie net weer een ander zwart-wit filmpje op Insta staan van ES, dit keer voor een donker dekje zonder witte / lichte rand :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 03:48

Is de Evening Haze in het echt meer zoals op het zwarte paard of zoals op het witte paard?

Afbeelding
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:06

Op de eerste foto lijkt er een enorme groene gloed over de foto te zitten, bij de tweede is het zwarte zadel iig veel zwarter. Ik zou dus uitgaan van de tweede :j

Heeft iemand misschien een vergelijking van de EH en de Moss?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:22

Zoals op de witte,misschien nog wel iets donkerder :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:36

zoals op de tweede foto. Kijk maar naar mijn filmpje, even paar seconden kijken want ik draai op een gegeven moment naar de zon kant en dan zie je het goed.