PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:56

Ben ik de enige die de mintgreen echt fantastisch vind?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:00

V_Naomi schreef:
@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijk :D zonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen :=

Ik vind dat altijd wel meevallen, benen zijn bij mij nooit echt veel warmer dan gewone simpele kappen.
Alleen bij m'n bontkappen merk ik verschil, die gebruik ik dan ook alleen voor shoots

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:07

bliksemflits schreef:
V_Naomi schreef:
@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijk :D zonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen :=

Ik vind dat altijd wel meevallen, benen zijn bij mij nooit echt veel warmer dan gewone simpele kappen.
Alleen bij m'n bontkappen merk ik verschil, die gebruik ik dan ook alleen voor shoots

Vergeleken met peesbeschermers is iets anders, ik bedoel echt enkel het verschil tussen bandages met of zonder onderlappen. Uit eigen ervaring vind ik dat daar een erg groot verschil van warmte en zweten in zit, maar dat is mijn idee/mening natuurlijk, bedoel er niks kwaads mee ofzo :D :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:10

Nou ik heb ook een vraag over de rijbroek Lisa. Van Epplejeck rijbroeken heb ik 38, bij Anky heb ik 36 maar dan zijn ze wel aan de korte kant. Ben vrij smal en lang. Zal ik 36 of 38 nemen?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:11

Ah zo, ik vind die onderlappen zo vreselijk lelijk := Voor af en toe dat uurtje dat ze die bandages omheeft maak ik mij niet zo'n zorgen, doe gewoon altijd even koelen daarna :)

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:18

Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er niet aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:21

Mk1978 schreef:
Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?

Hier de Nirak en de High Jump. Geen nadelen van ondervonden dat er geen keelriem bij zit. Alles blijft goed op zijn plek :)
Het waarom weet ik niet.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:28

Utixo schreef:

Nee ik vind hem ook tof!
Twijfel alleen of dat wel staat op mijn bonte :D
Zelfde met de lavender van ES

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:31

Mk1978 schreef:
Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er niet aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?

Je krijgt hem er soms wel direct bij. Ik had eentje (Stang en trens Passage) besteld bij de Kroo, en direct een losse keelriem ergens anders omdat ik dat wel nodig heb op wedstrijd. Maar de Kroo leverde er direct eentje bij :+ Top service maar heb nu wel een extra keelriem :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:32

IlBuono schreef:
Mk1978 schreef:

Je krijgt hem er soms wel direct bij. Ik had eentje (Stang en trens Passage) besteld bij de Kroo, en direct een losse keelriem ergens anders omdat ik dat wel nodig heb op wedstrijd. Maar de Kroo leverde er direct eentje bij :+ Top service maar heb nu wel een extra keelriem :')

Haha ik heb echt exact hetzelfde voor gehad :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:37

bliksemflits schreef:
Ah zo, ik vind die onderlappen zo vreselijk lelijk := Voor af en toe dat uurtje dat ze die bandages omheeft maak ik mij niet zo'n zorgen, doe gewoon altijd even koelen daarna :)

Hahaha kijk zo heeft iedereen z'n eigen smaak hé :D :+ *\o/* ik vind 't dan weer erg leuk staan :+ scheelt ook wel van paard tot paard, bij een paard met korte beentjes vind ik het ook geen zicht, maar ik heb er 1 die op lange 'stelten' staat dus dan vind ik het weer wel erg leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:39

Wat vinden jullie van de Grand Prix of flying change hoofdstellen?

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:41

Ik heb de paladin van Ps maar mijn paard loopt fijner op haar schockemohle.... zonde want vind het echt een prachtig hoofdstel

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:43

Utixo schreef:

Ik ook! Alleen ik heb al een mintgroen dekje van BR en ik vind dat gele sierkoordje niet zo mooi.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:43

V_Naomi schreef:
bliksemflits schreef:

Hahaha kijk zo heeft iedereen z'n eigen smaak hé :D :+ *\o/* ik vind 't dan weer erg leuk staan :+ scheelt ook wel van paard tot paard, bij een paard met korte beentjes vind ik het ook geen zicht, maar ik heb er 1 die op lange 'stelten' staat dus dan vind ik het weer wel erg leuk :D

Nee dat sowieso hahaha, ik heb ook een springpaard met lange benen maar vind het nogsteeds niks :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:44

Ik heb de flying change, erg fijn hoofdstel en heel mooie kwaliteit leder :j zou m nog eens van onder het stof moeten halen, heb een tijdje terug een barok hoofdstel gekocht en rijd nu eigenlijk altijd daar mee :Y)

@bliksemflits: ja denk dat het misschien ook meer een 'dressuur dingetje' is? :+

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:50

Marjoleine89 schreef:
Ik heb de paladin van Ps maar mijn paard loopt fijner op haar schockemohle.... zonde want vind het echt een prachtig hoofdstel

Oh... ik was toevallig aan het kijken voor de paladin... enig idee wat het verschilt buiten de schockemohle?
Flying change vond ik ook mooi!!

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:53

Hier is vandaag de lavendel binnen gekomen *\%/*

Heeft er iemand een foto van d3 Walnut op een schimmel? :o

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:57

Oooh Magootie! De blueberry staat wel mooi op die van jou zeg <3

Ik heb net mijn merlot dekje en trui opgehaald bij het UPS ophaalpunt

Afbeelding

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:02

Mijn paardje zit net een beetje tussen cob en full, hoe vallen de hoofdstellen vwb maat?

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:25

Mk1978 schreef:
Mijn paardje zit net een beetje tussen cob en full, hoe vallen de hoofdstellen vwb maat?

Ik heb de Pioneer Revolution. Ik had full genomen op aanraden van ps zelf. Maar later de neusriem gewisseld voor cob. De mijn zit ook altijd tussen full en cob in. Ik zou voor cob gaan als ik jou was ;)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:32

_Zeppelin schreef:
Hier is vandaag de lavendel binnen gekomen *\%/*

Heeft er iemand een foto van d3 Walnut op een schimmel? :o

Hoop ik binnenkort te maken! Ik heb hem besteld voor mijn PRE :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:33

Ik zit een beetje te twijfelen, vind flying change heel mooi, maar kan ook gewoon een losse anatomische neusriem bestellen voor aan mijn gewone hoofdstel en weet dan niet zo goed wat het verschil is en vind het wel heel duur dan

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:43

V_Naomi schreef:

Oh nee dat maakt geen verschil bij die van mij :)
Zit ook helemaal geen verschil in gewone beschermers/bont beschermers/bandages, alles is even warm en zweterig maar helaas slaat ie zichzelf helemaal kapot zonder beschermers :(

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:55

anoukwendy schreef:
V_Naomi schreef:

Oh nee dat maakt geen verschil bij die van mij :)
Zit ook helemaal geen verschil in gewone beschermers/bont beschermers/bandages, alles is even warm en zweterig maar helaas slaat ie zichzelf helemaal kapot zonder beschermers :(

Oh das best jammer :( ik merk wel wat verschil tussen sommige types beschermers enzo, vandaar, maar als het idd allemaal hetzelfde is maakt het weinig uit ja :')

@mk1978: ik heb een paard met een behoorlijk groot hoofd, qua maat heeft hij een grote full nodig, mijn flying change hoofdstel is een gewone full en dat past net, frontriem was wel te krap dus extra full genomen.