Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
V_Naomi schreef:@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijkzonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen
bliksemflits schreef:V_Naomi schreef:@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijkzonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen
Ik vind dat altijd wel meevallen, benen zijn bij mij nooit echt veel warmer dan gewone simpele kappen.
Alleen bij m'n bontkappen merk ik verschil, die gebruik ik dan ook alleen voor shoots
Mk1978 schreef:Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?
Mk1978 schreef:Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er niet aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?
IlBuono schreef:Mk1978 schreef:Sinds kort ook groot fan van deze merken en begonnen met een collectie aan te leggen. Wie kan mij iets vertellen over de hoofdstellen van ps of sweden? Ik zag, dat deze standaard geen keelriem hebben. Ik ben van “de oude stempel” en heb me hier erg over verbaasd. Wat is de reden/het voordeel dat deze er niet aan zit. En ziet iemand hier nadelen in?
Je krijgt hem er soms wel direct bij. Ik had eentje (Stang en trens Passage) besteld bij de Kroo, en direct een losse keelriem ergens anders omdat ik dat wel nodig heb op wedstrijd. Maar de Kroo leverde er direct eentje bijTop service maar heb nu wel een extra keelriem
bliksemflits schreef:Ah zo, ik vind die onderlappen zo vreselijk lelijkVoor af en toe dat uurtje dat ze die bandages omheeft maak ik mij niet zo'n zorgen, doe gewoon altijd even koelen daarna
V_Naomi schreef:bliksemflits schreef:Ah zo, ik vind die onderlappen zo vreselijk lelijkVoor af en toe dat uurtje dat ze die bandages omheeft maak ik mij niet zo'n zorgen, doe gewoon altijd even koelen daarna
Hahaha kijk zo heeft iedereen z'n eigen smaak hé![]()
![]()
ik vind 't dan weer erg leuk staan
scheelt ook wel van paard tot paard, bij een paard met korte beentjes vind ik het ook geen zicht, maar ik heb er 1 die op lange 'stelten' staat dus dan vind ik het weer wel erg leuk
Mk1978 schreef:Mijn paardje zit net een beetje tussen cob en full, hoe vallen de hoofdstellen vwb maat?
V_Naomi schreef:@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijkzonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen
anoukwendy schreef:V_Naomi schreef:@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijkzonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen
Oh nee dat maakt geen verschil bij die van mij
Zit ook helemaal geen verschil in gewone beschermers/bont beschermers/bandages, alles is even warm en zweterig maar helaas slaat ie zichzelf helemaal kapot zonder beschermers