Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Kwetal schreef:Leuk Darkadia - en de bont onderlegger is voldoende hoor!
Ah ik dacht dat onder ghost ook altijd speciale pad moest!
Dank trouwens aan bokker Geryon voor het uitlenen van het zadel en de hulp vandaag vanaf de grond
Kitty_ schreef:little_birdy schreef:Bij wie kan ik een kifrapad en barefoot Fork maat m testen ?
Voordat ik het aanschaf en het niet werkt ,
Mijn zadel is iets te breed geworden na afvallen van paard .
Ik heb een Kifra testpad beschikbaar
HorssesLover schreef:Ik kreeg veel haat op mijn antwoord,
Dat klopt, maar het ging hier om 'ervaring', mijn paard vond de Barefoot singel namelijk niet zo fijn....( mijn paard is erg gevoelig met singels)
En dat met die zit.... mijn 'ervaring' daarmee was alleen dat je beter een diep(er) zadel kunt nemen als je perfect wilt zitten. Mijn paard vond het vreselijk dat ik in het tijdelijke minuscule ding galoppeerde!![]()
Xxx
HorssesLover schreef:Ik kreeg veel haat op mijn antwoord,
Dat klopt, maar het ging hier om 'ervaring', mijn paard vond de Barefoot singel namelijk niet zo fijn....( mijn paard is erg gevoelig met singels)
En dat met die zit.... mijn 'ervaring' daarmee was alleen dat je beter een diep(er) zadel kunt nemen als je perfect wilt zitten. Mijn paard vond het vreselijk dat ik in het tijdelijke minuscule ding galoppeerde!![]()
Xxx