Is de postbode inmiddels al geweest?Hierbij foto's van paardlief met de nieuwe HAF pad (wit, waardoor het paard geel lijkt
) en mijn nieuwe BF Acorn hoofdstel 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is de postbode inmiddels al geweest?
) en mijn nieuwe BF Acorn hoofdstel 

Het is wel een fijne pad. Ik hoop dat paard straks in de zomer weer witter wordt, dan wordt het misschien wat toonbaarder

Mijn paardenfysio raadde toch een boomzadel aan, maar ik zie dat echt niet zitten. Kan ik straks elke twee maand de zadelpasser laten komen om in de winter weer iets minder te rijde (lees 2 jonge kids) dus weer te laten komen. Barefoot leek me ook wel wat, maar misschien toch wat te flexibel voor mij en ze zijn al gauw wat te lang voor Justine. Dus eind april laat ik per mi cavello komen om wat flex zadels te passen.
Ik hoop dat ze wat voor mij heeft. Citaat:Mèn ik zag net een knalrode ghost op de fb-pagina van Don, leuheuk ! Bijna nog mooier dan die bruinrode die ik eerder zag.
Don, wat is dat 'lorica'-materiaal eigenlijk ?
Via google vind ik uitleg dat het een synthetisch materiaal is, qua uitzicht gelijkend aan leer ? Zoektermen lorica + zadel geven enkel fietszadels.
Geen idee wat het is. Lijkt een beetje suede achtig laagje overheen te zitten. jomaro schreef:.Dierfysio waarom kan je de ghost uit je hoofd zetten?
. als ik mijn boomzadel op tijd verkoop, zou het kunnen, maar vrees dat dat 'm niet gaat worden.
jammer wel.