Mijn Haflinger met een Epplejeck hoofdstel, frontriem en bit. Ik koop bijna alles bij EJ aangezien ze daar wél klantvriendelijk tegen alle klanten zijn.
ooooooh nies......ik vond juist zo gaaf die manen....
minouesmee
Geplaatst: 19-09-13 21:13
Peeskappen gekocht via de boktmarkt.
Bente_11
Geplaatst: 19-09-13 22:44
weet iemand of het verschil tussen cob en full bij HH veelzijdig Battles dekje erg groot is? ik heb een paardje van 1.60 best smal gebouwd. en twijfel of ik cob of full moet nemen..
Laatst bijgewerkt door Bente_11 op 19-09-13 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Maureen_M
Geplaatst: 19-09-13 22:47
Ik weet dat dit geen verkooptopic is maar dat hier wel veel setjes verslaafden zitten! Ik doe 2 dekjes weg van eurostar dus wie interesse heeft mag een pbtje sturen ...
Haha oeps daar heb je gelijk in, eventjes aangepast! zat niet helemaal op te letten. ik zal morgen eens kijken hoeveel inch mijn zadel is! vanaf hoeveel inch zou je ongeveer full moeten?
mooi set! heeft hv polo geen bijpassende peeskappen? of missen Pagony die heeft ook veel kleuren
Die van BR zijn niet zo belachelijk duur. Heb ze toen op equitana gehaald, werden ze bijna overal aangeboden. Was er heilig van overtuigd dat ze bij mijn scapa pad zouden staan maar dat was niet het geval
Nu heb ik een QHP pad gekocht hier via bokt die er super bij staat! Krijg hem hopelijk volgende week binnen
its_laraa
Geplaatst: 19-09-13 23:11
Een week geleden heb ik de hh vlag springschoenen gekocht, maat L. En ze passen