Ja, ik vind die nieuwe ook prachtig in de gewone versie Maar ik weet het nog niet, ik wil ook even afwachten of er nog een nieuwe Glimmer uitkomt. Deze in Glimmer was echt perfect geweest.. Al had ik een zwarte rand nog mooier gevonden dan blauw denk ik.
Dat is weer bruin toch? Of vertekent dat op mijn telefoon? Want ik heb de Mahogany Glimmer al, dus nog een bruine glitter ga ik denk ik niet doen. Had stiekem op rood of goud gehoopt.
annaxmaex
Geplaatst: 04-12-24 14:50
Texas02 schreef:
Dat is weer bruin toch? Of vertekent dat op mijn telefoon? Want ik heb de Mahogany Glimmer al, dus nog een bruine glitter ga ik denk ik niet doen. Had stiekem op rood of goud gehoopt.
Ik heb er 25 (en nog 4 die op mp staan). Wilde eigenlijk juist wat minderen maar ja dat lukt dus niet erg
Keebish
Geplaatst: 04-12-24 21:14
Ik heb even een verzamelwoede gehad en vond zo’n hele stapel dekjes in m’n kast wel tof. Maar ik merkte dat ik er ook stress van kreeg dat alles dus bij elkaar moest matchen. Ook ‘t geluksgevoel erbij was van steeds een kortere duur was. Dus ik had een nieuw dekje, ik was er gelukkig mee en na 2 keer rijden was dat gevoel weer weg en moest ik weer op zoek naar de volgende
Toen heb ik alles verkocht waar ik geen matchend shirt bij had of wat ik toch niet zo heel mooi vond staan en hou ‘t nu bij een stuk of 5. Komt er een bij? Dan gaat er 1 af. Geeft mij héél veel rust
Oh! Die paarse glimmer Hier is de metallic blue onderweg, vond dat die onder de kerstboom mocht voor onze pony Wordt hij (en anders wij) vast heel blij van, haha! Benieuwd hoe hij staat op een donkere schimmel. Mooie korting met BF.
Hier nu 6 dekjes (met deze erbij) voor onder het dressuur zadel. Daar rijden we het meeste mee. Denk dat dat wel even genoeg is.
Zertab
Geplaatst: 04-12-24 21:35
Stuk of 7 denk ik?
Ik heb de metallic blue niet gekocht, leek me toch niet heel mooi op een Haflinger.
Ik heb er veel. Te veel. Ik vind het leuk om er veel te hebben en ik vind het vervelend om er veel te hebben. Soms zou ik terug willen naar een minimale hoeveelheid (en dat geldt dan voor alle paardenspullen), maar ik kan dan niet kiezen wat er zou moeten blijven. Daarnaast is een groot deel nog niet gebruikt en wil ik ze graag op mijn eigen (nog onbeleerde) paarden gebruikt hebben voordat ik er afstand van kan doen. Dus tja, de stapel dekjes groeit nog steeds. Ik weet oprecht niet hoeveel het er zijn.
Eeeeh... Jaaa.. Ik was mooi terug op 22.. Maar ik heb er intussen alweer 27 als de Blue Meadow Glimmer er ook is (hopelijk morgen) 13 ES, 4 PS, 3 Equito, 2 Kentucky, 3 Felix Bühler en 2 Dotibel. Die van Felix Bühler (Kramer) pak ik dus eigenlijk bijna nooit omdat je gewoon echt het verschil merkt..
Op de laptop zie ik het paarse in het dekje wel. Ik wacht nog eerst even jullie foto's af voor ik beslis