PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 18:12

_Lorette_ schreef:
Ik vind dat zo rot van de pakketformaten. Als ik een dekje verkoop, dan moet ik hem dubbelvouwen. Heb al wel eens 13 euro moeten betalen, omdat ik hem had verzonden zoals ik hem kreeg van Hypostore. Ik wilde hem zonder vouw versturen naar de nieuwe eigenaar, maar toen werd het duur!

Dat heb ik bij PostNL ook een keer gehad. Vorige keer zo met DHL verstuurd en dat werd wel geaccepteerd! Nog goedkoper ook, naar een servicepunt is maar €4,50 en naar een adres €5,75 geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 18:13

Je mag een dekje inderdaad niet zo versturen met de normale post :n

Zo ben ik al eens een dekje kwijt geweest omdat de verkoper (marktplaats) hem zo verzonden had en die daardoor in het sorteercentrum is blijven liggen omdat er te weinig voor betaald was. Dat was dus DHL die accepteren het vaak op het punt wel maar in het sorteercentrum gaat dat vervolgens mis.

Texas02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 18:18

Ik had mijn pakketje nog extra nagemeten, ik kwam precies op de maximale 50cm door goed strak in te pakken met goed wat tape. Dit was wel een springdekje trouwens.. Dressuur zou inderdaad te groot kunnen zijn. Ik vind het altijd vervelend om dubbelgevouwen te verzenden, ik bewaar mijn dekjes altijd zo netjes en dan moet je ze zo opsturen.. :(

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 18:58

Texas02 schreef:
Nog goedkoper ook, naar een servicepunt is maar €4,50 en naar een adres €5,75 geloof ik.

Ook niet voor niets dat ze goedkoper zijn dan bijvoorbeeld een PostNL :P

En tja, dubbelgevouwen is niet heel fijn maar soms kan het niet anders, dan moet je zoiets maar (nieuw) kopen in de winkel

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 18:58

Oh wat gek, vroeg me laatst al af waarom een dekje dat ik op mp had besteld dubbel gevouwen was, want de zak was groot genoeg. Ik heb via PostNL al vaker dingen verstuurd die eigenlijk te groot waren, zoals een dekje en meerdere malen brievenbus pakketjes die een stuk dikker zijn. Misschien heb ik toen dan gewoon mazzel gehad.

@edit: wat betreft dubbel gevouwen dekjes, zolang ze niet te lang dubbel gevouwen hebben gezeten zie je er meestal niks van terug.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:08

Ach zolang ze geen weken opgevouwen liggen is die vouw er zo uit :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:11

Naar het buitenland doe ik het altijd in vieren vouwen. Pakjes mogen hier echt maar heel klein zijn, jammer maar ik heb geen zin in hoge kosten achteraf, heb dat meerdere keren gehad, krijg ik een brief of ik ff 23€ bij wilde betalen. Dan maar dubbel hoor :')

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:41

Ik doe ze altijd zonder vouwen versturen!
Heb dr eigenlijk nog nooit problemen mee gehad gelukkig!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:51

Drico schreef:
Texas02 schreef:
Nog goedkoper ook, naar een servicepunt is maar €4,50 en naar een adres €5,75 geloof ik.

Ook niet voor niets dat ze goedkoper zijn dan bijvoorbeeld een PostNL :P

En tja, dubbelgevouwen is niet heel fijn maar soms kan het niet anders, dan moet je zoiets maar (nieuw) kopen in de winkel

Hoezo is het niet voor niets dat ze goedkoper zijn dan PostNL? Ik vind DHL toch nog net iets beter dan PostNL..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 19:59

Ik heb een keer zonder vouwen verstuurd en kreeg een mail van PostNL, ben toen vergeten te betalen en heb nooit meer wat gehoord...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:18

Dat had ik ook moeten proberen _O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:27

Ik heb best vaak een mail gehad van postnl, nooit betaald en nooit wat van gehoord. En koper had pakketje wel ontvangen :=

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:33

Ik bewaar de zakken van ruitergoed en daar verstuur ik mijn dekjes in. Gaat bijna altijd goed via post.nl. Voor 6,95
Helaas is het nu via een andere winkel en die ging het opmeten. Toen was ik €13 kwijt helaas :$

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:46

Ballard_L schreef:
Wij hebben vanmiddag fijn getraind in de bordeaux <3

[ [url=m/Jh89EQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, die is mooi !

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:59

Coshina schreef:
Ik bewaar de zakken van ruitergoed en daar verstuur ik mijn dekjes in. Gaat bijna altijd goed via post.nl. Voor 6,95
Helaas is het nu via een andere winkel en die ging het opmeten. Toen was ik €13 kwijt helaas :$

Ik heb dit echt al een aantal keer gehad, dan is het een duur geintje. Maar ook met pakketpost dat het met mijn meten 3.2cm dik was en dan toch nog een kaartje blijven ontvangen om bij te betalen. En dan niet alleen het verschil maar ook extra administratiekosten. Heel stom!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:59

Texas02 schreef:
Daar is hij dan weer, de Monaco Blue maar nu in full dressuur *\o/* Ik vind het trouwens super dat Hypostore de dekjes verzendt zonder ze dubbel te vouwen, Horse Boutique doet dit ook. Meestal krijg ik ze dubbelgevouwen in een doos..

[ [url=m/ibLFYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ghdt5K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RaGRpe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 23:41

Coshina schreef:

Ik doe het idd ook met de zakken van Ruitergoed. Heb al een mooie stapel liggen.

Vandaag was de emerald weer eens aan de beurt. Blijf die mooi vinden.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 00:41

De Emerald is zo mooi <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 03:42

Een beetje een rare vergelijking misschien omdat het echt niet op elkaar lijkt.. Maar heeft iemand misschien een foto van de Evening Haze en de Forest Green naast elkaar? Mocht ik binnenkort nog eentje erbij willen gaat het denk ik daartussen, of de black edition.. Ik denk haast dat de Evening Haze chiquer is dan de Forest Green?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 05:57

Wen1986 schreef:
Coshina schreef:

Ik heb dit echt al een aantal keer gehad, dan is het een duur geintje. Maar ook met pakketpost dat het met mijn meten 3.2cm dik was en dan toch nog een kaartje blijven ontvangen om bij te betalen. En dan niet alleen het verschil maar ook extra administratiekosten. Heel stom!

Ik maak nu altijd overal foto’s van om die reden, zodat ik bewijs heb dat het niet te zwaar/groot is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:04

DiscoDipp schreef:
Ik heb net mijn Matt Harnacke ontvangen! Zo mooi <3 Ga er morgen gelijk mee rijden!

Maak je een foto? :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:12

Eergisteren de crème de la crème ruffle <3

Afbeelding
Afbeelding

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:13

Die is heel chique!

ManUnnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:33

Hoii,

Weet iemand bijpassend shirt voor de corduroy latte?mag ook van een ander merk zijn.
Of iemand die dit dekje wilt overnemen Full jump?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ManUnnetje op 21-04-22 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:36

Texas02 schreef:
Een beetje een rare vergelijking misschien omdat het echt niet op elkaar lijkt.. Maar heeft iemand misschien een foto van de Evening Haze en de Forest Green naast elkaar? Mocht ik binnenkort nog eentje erbij willen gaat het denk ik daartussen, of de black edition.. Ik denk haast dat de Evening Haze chiquer is dan de Forest Green?

Afbeelding
Ik heb wel deze foto waar ze beide opstaan. Het is echt wat anders en ik vond idd de evening haze chiquer. Hopelijk heb je wat aan deze foto.

Heb besloten dat mijn dressuurzadel weg gaat. Doe alles met mijn springzadel. Ga wel mijn dressuurdekjes houden. Is wellicht niet de meest mooie combi met springzadel maar vind de meeste zo mooi, ga spijt krijgen als ik in de toekomst weer alles terug moet kopen als ik alsnog weer een dressuurzadel wil. :')