In Duitsland kan je er véél meer vinden dan in Nederland, hier is het een kwestie van geluk als ze te koop zijn, in Duitsland heb je keuze.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:Ik vind de Espaniola tweedehands niet eens heel "duur" maar ik weet niet wat je budget is![]()
In Duitsland kan je er véél meer vinden dan in Nederland, hier is het een kwestie van geluk als ze te koop zijn, in Duitsland heb je keuze.
siskeh schreef:Ik vind de Espaniola tweedehands niet eens heel "duur" maar ik weet niet wat je budget is![]()
isabel67 schreef:Hey, vrijdag 7 augustus komt Hilde van participaard die samenwerkt met Charmaine van flexibelezadels naar mij toe helemaal in regio Wervik, West-Vlaanderen. Redelijk ver dus voor maar 1 pasconsult dacht ik. Dus als er iemand uit West-Vlaanderen ook graag nog een zadel van de merken Heather Moffet, Hidalgo, Prince, Edix of Kieffer move wil proberen dan kan die aansluiten op de route.
Kwetal schreef:Azmay schreef:Nou mijn buttera gaat in de bestelling.
Word toch een piccolo, de zitverkleiner doet mij vreselijk veel zeer en de piccolo was voor het mooie te klein maar werkte prima voor mij en paard. Dan maar opletten op wat ik eet
Fijn...En opletten wat je eet is altijd belangrijk
![]()