PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:07

V_Naomi schreef:
Ook ik was heel blij met de meneer van PostNL vandaag, ondanks dat ik er eerst wel wat boos op was (stond levertijd tussen 11u15 en 15u15,uiteindelijk kwam ie om 19u20 opdagen :') )

[ [url=m/mBJwxb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IbOefJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GqcPBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Enige wat me een beetje stoort is dat de bandages wel erg lang zijn, voor achteraan geen probleem, maar vooraan vind ik het al snel 'dik ophopen'... Maar een stuk afknippen vind ik dan ook weer zo drastisch :') dillema! :+

Heb jij het bijpassende shirt? Anders ben ik wel benieuwd welk shirtje je aan hebt want die past er perfect bij! :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:07

V_Naomi schreef:
Citaat:
Ik vind de bandages juist kort :')

Dat is wel heel sterk :+ ze zijn 4 meter lang, ter vergelijk: eskadron is 3.5 meter, die vind ik ideaal :D of heb je een mega gigantisch groot paard? :+ :D

Nee hoor gewoon een normale van 178. Eskadron vind ik ook veel te kort. Maar om mooi te kunnen bandageren vind ik ze te kort

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:55

darkadia schreef:
Ik wil heel graag de rijbroek Lisa bestellen in de kleur Ice Coffee, maar ik twijfel over de maat. Als ik kijk naar de tabel en mezelf opmeet zou ik 40 moeten hebben. Heb van normale rijbroeken en gewone broeken altijd maatje 38, en dan zetten ze er ook nog bij dat ie ruim valt en je beter maatje kleiner dan normaal kan bestellen.

Ik kan me herinneren dat iemand hier dit model al had, zijn er meer ervaringen en welke maat hebben jullie gekozen?

Ik heb dit model besteld in het bruin. Ik twijfelde ook erg over de maat. Ik heb normaal 36, maar dan moeten ze niet te strak vallen (rijbroek super super strak vind ik niet fijn).
Ik heb deze dus in 36 besteld en is perfect. Het meten vond ik ook niet echt kloppen

Danique07

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:32

Romanoff schreef:
Jolynne schreef:
Iemand nog een kortingscode van ruitergoed?

Die wil ik ook wel :P

Ik ook, mocht iemand hem willen delen!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:58

darkadia schreef:
Ik wil heel graag de rijbroek Lisa bestellen in de kleur Ice Coffee, maar ik twijfel over de maat. Als ik kijk naar de tabel en mezelf opmeet zou ik 40 moeten hebben. Heb van normale rijbroeken en gewone broeken altijd maatje 38, en dan zetten ze er ook nog bij dat ie ruim valt en je beter maatje kleiner dan normaal kan bestellen.

Ik kan me herinneren dat iemand hier dit model al had, zijn er meer ervaringen en welke maat hebben jullie gekozen?

Ik vind em zelf aan de kleine kant vallen. Heb zelf maat 42/44, ben vrij stevig zeg maar :+ heb de 44 genomen en die zit net aan goed, maar voor t mooie mogen er wel een paar kilos af bij deze broek.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:59

Zojuist dekje ice coffee besteld bij Ruiter&Co. diverse kleuren daar nu in de aanbieding. Nu alleen nog even de maten afwachten van mede bokker voor bestellen van de broek.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:45

Yeah :D Ik heb eindelijk de dusty pink kunnen vinden en besteld! :D Met dank aan Iris van dit topic *\o/* <3

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:50

darkadia schreef:
Zojuist dekje ice coffee besteld bij Ruiter&Co. diverse kleuren daar nu in de aanbieding. Nu alleen nog even de maten afwachten van mede bokker voor bestellen van de broek.

Ohhh zat daar opeens ook de ice coffee in mn mandje :D wel nog 10 dagen wachten want hij is uitverkocht, maar met 30% korting *\o/*

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:08

Ik heb de witte voor mezelf en de wine voor stalgenootje besteld net bij ruiter&co :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:27

Ik lees en geniet lekker met jullie mee. Ik heb geen paard en rijd op het moment helemaal niet, dus heb ook weinig problemen met de dekjes niet te kopen. Alleen met hoge kortingen moet ik mezelf wat inhouden. Heb er hier nog twee liggen waar ik geen afstand van kan doen: De ES Forest Green met PS Emerald trui (past er perfect bij), en de PS Stripe Onyx.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:30

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:32

Leuk idee die boxen, maar ik koop toch liever iets wat ik echt mooi vind dan op de gok :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:33

Haha ja ik ook hoor :=

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:36

anoukwendy schreef:
V_Naomi schreef:

Dat is wel heel sterk :+ ze zijn 4 meter lang, ter vergelijk: eskadron is 3.5 meter, die vind ik ideaal :D of heb je een mega gigantisch groot paard? :+ :D

Nee hoor gewoon een normale van 178. Eskadron vind ik ook veel te kort. Maar om mooi te kunnen bandageren vind ik ze te kort

Gebruik je onderlappen? Misschien dat dat het verschil maakt, ik gebruik ze altijd waardoor het vooraan dus al snel een 'dik pak' word als ze langer dan 3.5m zijn :+ (paardlief is ongeveer even groot als de jouwe dus daar zit niet echt verschil in dan)

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:39

Marieke1495 schreef:
V_Naomi schreef:
Ook ik was heel blij met de meneer van PostNL vandaag, ondanks dat ik er eerst wel wat boos op was (stond levertijd tussen 11u15 en 15u15,uiteindelijk kwam ie om 19u20 opdagen :') )

[ [url=m/mBJwxb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IbOefJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GqcPBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Enige wat me een beetje stoort is dat de bandages wel erg lang zijn, voor achteraan geen probleem, maar vooraan vind ik het al snel 'dik ophopen'... Maar een stuk afknippen vind ik dan ook weer zo drastisch :') dillema! :+

Heb jij het bijpassende shirt? Anders ben ik wel benieuwd welk shirtje je aan hebt want die past er perfect bij! :D

Het is de bijpassende shirt ja :D de 'knitted polo', het coltrui'tje zeg maar :D deze is btw wel veel dunner dan ik dacht! Bij 'knitted' dacht ik meer aan herfst/winter dus iets dikker van stof, maar ze zijn echt heel dun. Ik vind het niet erg maar 't is wel handig om te weten :+

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:11

Ik heb ook mijn eerste PS dekje binnen, de charcoal. Ik schrok wel hoe dik/warm de binnen kant is. Is dit normaal? Hebben alle PS dekjes dit?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:16

Ik zoek al letterlijk de hele ochtend op ELKE website maar kan geen peesbeschermers zonder bont in de violet kleur van PS of Sweden vinden. Heeft iemand wellicht enig idee?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:50

Iriscope schreef:
Ik zoek al letterlijk de hele ochtend op ELKE website maar kan geen peesbeschermers zonder bont in de violet kleur van PS of Sweden vinden. Heeft iemand wellicht enig idee?

Weet niet of deze voldoende matchen, maar miss deze?
https://www.quus.nl/product/peesbeschermerset-luxe-passion-flower/

Ik wil het violet dekje ook nog. Heb al een paars shirtje die denk ik wel matcht. Eerst weer even sparen. Die Ice coffee stond niet in de planning, maar kon hem niet laten liggen met die actie.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:51

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:16

Thanks voor het zoeken dames! Die heb ik allebei gezien ja, ik denk dat de 2e qua tint nog het meest overeen komen ondanks dat ze echt veel lichter zijn. Ik dacht er zelf stiekem aan om voor 1 setje bandages te bestellen.
1x in de zoveel tijd met bandages rijden is natuurlijk wat anders dan elke dag de pezen dat aan doen...
Of die 2e bestellen en als ze niet passen de Lavendel erbij kopen :P

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:25

Weet iemand hoe het zit met de been beschermers qua maat.
Is M echt cob bijvoorbeeld?

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:41

Gisteren kwam mijn PS Bleuberry dekje binnen. Ik vind hem echt heel tof staan! Lekker zomers kleurtje <3

Afbeelding

Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:48

Staat erg mooi Magootje! Het is zeker een lekker zomers kleurtje

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:39

Staat goed magootie!!

Nee gebruik geen onderlappen
Zal de volgende keer een foto maken, heb degene die ik had blijkbaar verwijderd..

Hier ook weer 4 paar bandages binnen <3 nu heb ik het meeste wel kompleet, dat wat ik nog niet heb is niet meer te vinden :(
Afbeelding

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:51

@anoukwendy: oooh ja dat scheelt heel wat natuurlijk :D zonder onderlappen toont natuurlijk meteen een stuk minder dik, maar ik vind persoonlijk fleece bandages zo verschrikkelijk heet/zweterig worden zonder onderlappen :=