Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_hartje_M schreef:Zucht, toen ik mijn track en trace code invulde kreeg ik dit:
Word tussen 8:30 en 21:30 bezorgd
Ja goh daar heb ik wat aan
zouden ze vandaag geen betere planning erop zetten? Als ik wat bestel dan heb ik meestal een tijdbestek van 2 uur hooguit 3. 
Blijheid schreef:Mooie plaatjes zeg van de Ghost, ben heel benieuwd naar meer info/prijzen etc
Buitenzinnig schreef:Blijheid schreef:Mooie plaatjes zeg van de Ghost, ben heel benieuwd naar meer info/prijzen etc
Indicatie prijs €550
http://youtu.be/8RqwxUAicfg
M_hartje_M schreef:Zucht, toen ik mijn track en trace code invulde kreeg ik dit:
Word tussen 8:30 en 21:30 bezorgd
Ja goh daar heb ik wat aan

quibje schreef:ik heb de inlages die standaard in de barefoot pad zitten, is een nieuwe
ik heb voor mijn london een hafpad, maar denk wel dat het dezelfde inlages zijn
zou ik bv beter dan de heavy duty kunnen pakken, of beter een vps arizona?
enne dank je
Alleen nu gaat zeer waarschijnlijk vakantie met bollie niet door, want mijn vader kan de week in april geen vrij krijgen.

Ik had hem in al mijn enthousiasme uit elkaar gehaald om in te vetten, vergeten een foto te maken van hoe het zat... Kreeg ik me toch die neusriem er bijna niet meer op de juiste manier aan
Het is inmiddels gelukt, ik hoop dat hij goed zit. Maar jemig, wat valt dat hoofdstel groot!
quibje schreef:ik heb de inlages die standaard in de barefoot pad zitten, is een nieuwe
ik heb voor mijn london een hafpad, maar denk wel dat het dezelfde inlages zijn
zou ik bv beter dan de heavy duty kunnen pakken, of beter een vps arizona?
enne dank je
ze had helemaal geen last ervan dat er geen kniewrongen opzaten en ze hebben heerlijk genoten samen.