Enige wat me een beetje stoort is dat de bandages wel erg lang zijn, voor achteraan geen probleem, maar vooraan vind ik het al snel 'dik ophopen'... Maar een stuk afknippen vind ik dan ook weer zo drastisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Wow dat staat goed! Ik knipte ze vroeger gewoon af. Eerst een klein stukje, niet gelijk teveel.
Is net als met haar knippen, alleen het groeit niet meer aan hahaha.
Ik ben ook erg praktisch, ze zijn er om te gebruiken en als dat beter gaat met een stukje minder, prima.
Goh Steffi is ook de schuldige van mijn nieuwe aankopen, ze heeft de charcoal en de violet voor mij besteld
Daphara schreef:Pattypaard schreef:Ohjee jij bent net zo verslaafd als mij denk ik
Scheelt dat veel geld om die zo ergens te laten haken?
Ik gebruik die dingen echt nooit. Heb nog een aantal ongebruikte liggen haha.
Ik heb de Walnut met een tas besteld... Zal mun auto er vast een stuk opgeruimder uit zien
Zit nog steeds te hopen dat Charcoal in dressuur full bij theHORSElet komt.
Deep Sapphire zou ik ook nog willen. De Ice Coffee heb ik in springen maar dressuur is ook nog wel welkom haha.
Ik heb een Shire, dus die past de standaard maat oornetjes van ES en PS niet.
Ik betaal €30 om er één te laten haken, dus echt veel goedkoper is het ook niet.
Kijk dit is Duke met het oornetje van ES, de Bordeaux (die ik trouwens ga verkopen, want kan hem niet gebruiken), zijn oren beginnen in de hoek bij de frontriem.![]()
[ [url=m/OOfB0A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y54K8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ik heb geen keus.
Dit is bijvoorbeeld een oornetje die ik heb laten haken.
[ [url=m/UFXceG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze
[ [url=m/gjDGTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat zit gewoon beter.
V_Naomi schreef:Ook ik was heel blij met de meneer van PostNL vandaag, ondanks dat ik er eerst wel wat boos op was (stond levertijd tussen 11u15 en 15u15,uiteindelijk kwam ie om 19u20 opdagen)
[ [url=m/mBJwxb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IbOefJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GqcPBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige wat me een beetje stoort is dat de bandages wel erg lang zijn, voor achteraan geen probleem, maar vooraan vind ik het al snel 'dik ophopen'... Maar een stuk afknippen vind ik dan ook weer zo drastischdillema!