Milka schreef:
Oeh hij is heel mooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Oeps.. Keek ik net nog even op de ES site, zat ineens het Blue Meadow Glimmer dekje in mijn winkelmandje en kon ik niet eerder de site verlaten tot ik afgerekend hadMooi weer met 15% extra korting met een ander e-mailadres
Texas02 schreef:Oeps.. Keek ik net nog even op de ES site, zat ineens het Blue Meadow Glimmer dekje in mijn winkelmandje en kon ik niet eerder de site verlaten tot ik afgerekend hadMooi weer met 15% extra korting met een ander e-mailadres
dell_1 schreef:Iemand ervaring met de jas Denali? Nu met black friday korting wel te doen. Is ie echt warm goed waterafstotend?
Zertab schreef:Iemand Metallic blue op een Haflinger of licht paard?
Haf_Woezel schreef:Zertab schreef:Iemand Metallic blue op een Haflinger of licht paard?
ik geloof dat Haflinger Mabel op instagram deze wel ergens op haar foto's had, maar ik ga ze niet hier zetten zonder toestemming, is wel mooi ook
ik heb alleen paraisian blue.
verder ook altijd spijt gehad dat ik de monaco blue verkocht had.
op dit moment zijn er zoveel mooie dat ik niet kan kiezen en heb op stal eigenlijk geen plek meer![]()
Op zen geschoren haf past veel meer dan mijn flufbol. Normaal scheer ik hem ook maar op de huidige stal weet ik niet of dat wel aan de orde is (24/7 buiten) ze doen daar geen deken service, ik werk voltijds en 10 x op een dag gaan is moeilijk en bucas past totaal niet op hem, zit gebonden aan horseware amigo XL
[ Afbeelding ]
Zou de anemone op mijn tank passen? En/of Tuscany? Of andere voorstellen?
Haf_Woezel schreef:[ Afbeelding ]
Vandaag gereden met mijn eerste liefde : Royal Classic.
Kon ik nergens mijn blauwe peesjes vinden, maar eigenlijk... bruin past ook