Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Relien schreef:Hier toch een andere ghost aangeschaft.. de huidige die ik gekocht had vond ik toch wat lang voor mijn pony maar ook voor mijn kont.
Maar ik geef toe ben er echt niet op achteruit gegaan.. ben echt verliefd.. morgen er mee rijden ben benieuwd.
[ [url=m/Z6952x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relien schreef:Hier toch een andere ghost aangeschaft.. de huidige die ik gekocht had vond ik toch wat lang voor mijn pony maar ook voor mijn kont.
Maar ik geef toe ben er echt niet op achteruit gegaan.. ben echt verliefd.. morgen er mee rijden ben benieuwd.
[ [url=m/Z6952x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:wat vinden jullie van dit plaatje?
(afgezien dat de pad gek ligt...)
een cheyenne zou hetzelfde liggen. en daar twijfel ik nu over.
pony op "pre pensioen" nu, dus we willen nog wel rustige bosritjes gaan maken en verder werk aan de hand in de bak.
Op de foto is cherokee mt 2, cherokee vond ik alleen te weinig paardengevoel geven.
voelde alleen zadel.
[ [url=m/HhxVQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HhxVQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
HorssesLover schreef:Tja.... Mijn ervaringen zijn wisselend...![]()
Aan de ene kant, prima ding! Hij zit (zat) goed. Maar paardje kreeg singel plekjes ervan... Het was gelukkig niet mijn zadel...![]()
Het zit voor geen meter... Je stuitert er echt uit! (kan maybe komen om dat ik in zo'n kinderding zat)![]()
Achja, als paardje niet makkelijk singel plekjes krijgt, en je koopt er eentje met een oke zit vlak....
veel succ6,
xxx
Maartje1990 schreef:Ik vind t echt super dat er zoveel mogelijk is bij jullie zonder extra kosten.
Buitenzinnig schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind t echt super dat er zoveel mogelijk is bij jullie zonder extra kosten.
Dank je wel.
Alleen geldt het niet voor alles, de tooling op de zitting zijn extra kosten, dit leer is ook iets duurder en deze ringetjes ook; die moesten besteld worden uit Spanje en zijn wat duurder. Dat moeten we wel door berekenen.
Maar echt het custom made en zoals je zelf graag wilt an sich, daar zitten geen extra kosten aan verbonden