Weet iemand wanneer de nieuwe Eskadrons bij Epplejeck in de winkels komen?
xLiez
Geplaatst: 27-02-19 23:23
Melisjeee schreef:
Weet iemand wanneer de nieuwe Eskadrons bij Epplejeck in de winkels komen?
Het is vandaag op het hoofdkantoor binnen gekomen. Dat moet nog verdeeld worden over de filialen. Denk dat donderdag of maandag het meeste met de vracht mee gaat, dus denk vrijdag of dinsdag in de filialen maar dat durf ik je niet te garanderen! Kan ook eerder of later zijn. Je kan altijd een filiaal bellen om te vragen of ze het al hebben!
Hoihoi, ik lees veel mee, maar reageer eigenlijk nooit. Echter, nu heb ik een vraagje en dacht ik wellicht zijn er hier mensen die het antwoord hebben.
Komt er nog een voorjaar/zomer collectie van Horseware? Ben opzoek naar een fijne vliegendeken en hoop op een gezellig zomers kleurtje, vandaar.
Ik weet niet of horsewear aan vliegendekens ook echt seizoens gebonden collecties doen. Kramer had hele mooie frisse vliegendekens in het boekje staan.
Mooi! Zou op mijn donkerbruine ook heel gaaf staan.... Paar jaar terug alle Anky's de deur uitgedaan omdat ze zo dik zijn. Maar zo'n gave kleur doet me wel weer even twijfelen.
Ik heb vandaag de pale gold zien liggen bij de Epplejeck... Ik moet echt op mn handen zitten de komende tijd
xPearl
Geplaatst: 02-03-19 20:51
Ik had vorige week de Anky polo al gekocht en vanmiddag het dekje gekocht. Ben helemaal happy Hier alleen de polo niet aan, want het was koud. Had nog pagony dressageboots gekocht in bijna dezelfde kleur Zal van de week even een goede foto maken!
Remark
Geplaatst: 02-03-19 20:57
Luf_Midnight schreef:
Ik weet niet of horsewear aan vliegendekens ook echt seizoens gebonden collecties doen. Kramer had hele mooie frisse vliegendekens in het boekje staan.