Ik zou de steun van dijwrongen wel heel graag hebben vanwege soms gekke acties van paardlief.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wubwub schreef:Er zijn intussen best wat mensen met een ghost in vetleer (bruin), waaronder ik. Ik heb intussen al 3 vetleren zadels versleten(nee niet versleten hoor, maar gewoon een groot fan haha)
Ik heb zelf donkerbruine beugelriemen er bij, bij mijn vorige bruine vetlederen seat was het een perfecte match. Mijn nieuwe seat is net wat lichter, maar niet storend.
Wat ook een mooie combi is zijn de endurance fenders van barefoot, en waarschijnlijk de lederen beugelriemen dan ook, gezien het dezelfde kleur is als de fenders bij mijn weten.
Witwi schreef:Die had ik al eens doorgekregen, bedankt!Maar ergens neig ik naar een ander dekje. Nog niet zó heel lang geleden kwamen hier kleurrijke dekjes voorbij. Leken een beetje op de QHP pad (?), dacht ik toch.
De Kifra is me te duur vind ik. Volgens mij ook te kort voor een barrydale.
Wel bedankt voor ee info Maartje!
wyoming schreef:Mag ik eens vragen hoe de barefoot notting Hill zit? Zit dat een beetje tussen de Cherokee en cheyenne in? Of is het compleet anders?
Kitty_ schreef:wyoming schreef:Mag ik eens vragen hoe de barefoot notting Hill zit? Zit dat een beetje tussen de Cherokee en cheyenne in? Of is het compleet anders?
De Notting Hill zit heerlijk! Ik heb voorheen altijd cheyennes gehad maar de NH bied net dat beetje extra wat ik bij de Cheyenne miste. De achterste singelstoot is verplaatsbaar en het leer van de NH is boterzacht. Hij is goed vergelijkbaar met de Cherokee!
dierfysio schreef:Buitenzinnig schreef:Ik heb een Firenze in bruin vetleer met nubuck zitting, wrongen en pommel op voorraad. Dus levertijd is niet zo lang
Quevis niet op voorraad
Oeh, klinkt heel heel goed!! Lilianne komt dinsdagmiddag. Is die firenze er dan nog, mocht ik 'm willen kopen?
Marocje schreef:Gister heeft mijn stalgenoot op mijn zadel gezeten, en die was verbaasd.. Het zat nog best lekker! De dijwrongen voelde ze alleen wel.. Ik heb dus de Roma piccolo, zij heeft lange benen maar maatje 36. Klopt het dat je dan echt op een ander zadel (Firenze) uitkomt?
Marocje schreef:Gister heeft mijn stalgenoot op mijn zadel gezeten, en die was verbaasd.. Het zat nog best lekker! De dijwrongen voelde ze alleen wel.. Ik heb dus de Roma piccolo, zij heeft lange benen maar maatje 36. Klopt het dat je dan echt op een ander zadel (Firenze) uitkomt?