Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:Wat een leuk plan!
Door jullie heb ik ook een zadel verslaving, stommerds
Maar ik heb geen geld dus ga ik denk ik mijn bf weg doen.. Twijfel twijfel!
M_hartje_M schreef:Bij mij komt het doordat ik gewoon telkens boomzadels koop en probeer op mijn pony of ze passen en passen ze niet verkoop ik ze weer. Tot nu toe heb ik er nooit tot weinig verlies op gemaakt
Mews schreef:Jomaro, ik heb een best brede pony, bij hem zit het goed! Maar ik heb wel de suberpad versie, waarbij er een beanbag-achtige pad onder zit; die pad is best buigzaam, dus misschien dat het daarom wel goed ligt ondanks zijn breedte? In Nederland is de volledig traagschuim versie het meest populair, die ziet er ook minder breed uit vind ik, maar die heb ik nooit geprobeerd op mijne.
jomaro schreef:Marcella als je bij je paardje ben dan zit je maar 10 km bij mij vandaan
Geryon schreef:![]()
Nou zoveel waard is mijn lieve poowneke nie meer. Maar voor mij natuurlijk wel
![]()
Wat ik nu heb liggen: barefoot, springzadel, vzh zadel, dressuurzadel, dressuurzadel. (waarvan de eerste drie te koop)
En het enige zadel dat past is de barefoot
Kirsha schreef:Geryon schreef:![]()
Nou zoveel waard is mijn lieve poowneke nie meer. Maar voor mij natuurlijk wel
![]()
Wat ik nu heb liggen: barefoot, springzadel, vzh zadel, dressuurzadel, dressuurzadel. (waarvan de eerste drie te koop)
En het enige zadel dat past is de barefoot
Ligt het aan het tijdstip of ben ik gewoon dom dat ik het niet snapDe Barefoot past als enige, maar je doet hem wel weg?
Ik heb vanavond met de HAF pad gereden. Het was al donker dus ik zal morgen foto's maken. Het is echt geen gezichtZo'n bruin zadel met een spierwitte pad eronder, waardoor mijn paard geel lijkt
En er zit al een bruine veeg op
Goed, tot zover het uiterlijke gedeelte. Het functioneert wel! Zo goed zelfs dat ik mijn zadel niet meer recht kreeg nadat ik helaas een cm scheef had opgezadeld hahaha. Ik vind het voornamelijk in draf trouwens erg anders aanvoelen. Waar mijn merrie met de Grandeurpad meer 'hobbelt' is het met de HAF meer 'deinen' als het ware. Bevalt me wel
En ik kan weer normaal aansingelen met de Arizona! Zal vast komen doordat een flink deel van de wintervacht nu al weg is. Paard krijgt zelfs haar appeltjes alweer terug