PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:09

Als je de bestelling niet kunt leveren zoals besteld is, mag er niet achteraf verzendkosten bij gerekend worden...

Wij hebben een webshop en als er bij ons een artikel niet op voorraad is, maar de rest van de bestelling er wel is maar onder de 50 euro is gratis verzenden komt dan storten we het volledige bedrag van het geannuleerde bedrag terug.

Toch ben ik wel eens verbaasd dat mensen boos kunnen worden als een bestelling geannuleerd wordt (of het nu wel of niet mag) als een product een prijs heeft welke eigenlijk te mooi is om waar te zijn....
Het is ook een heel klein beetje je boeren verstand gebruiken

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:18

Alhoewel ik het op zich met dat laatste eens ben, is er eerder in dit topic ook wel te lezen dat er mensen hem wel gewoon voor dat bedrag opgestuurd hebben gekregen. Tenminste, volgens mij las ik hier over een EJ medewerker die hem gewoon ingepakt heeft voor een bestelling. Het probleem nu leek blijkbaar vooral te zitten in dat de online voorraad niet klopte en je hem daarom nog kon bestellen terwijl hij al uitverkocht was.

Ik kreeg daarnaast niet echt de indruk dat mensen boos waren, hooguit wat teleurgesteld. Ik vond het zelf vooral vervelend dat er niet duidelijk in de mails of op de website te vinden was wat er met de rest van de bestelling gebeurde tov bijv. de verzendkosten. Zeker omdat, in mijn geval, dan gewoon langsrijden als ik in de buurt ben voordeliger is.

ivy_power89

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:23

Het ging niet alleen over dit laatste geval maar ook over eerdere gevallen...

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:40

Boos zeker niet, wel jammer, maar goed oliebol happens

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 18:21

Ik ben niet snel boos dus nee, niet boos :Y)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:15

Blacky94 schreef:
Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd :Z

Daarnaast had EJ tm gisteren ook de Kentucky met 27% korting en dat hebben ze er nu ook uitgehaald. Wilde eigenlijk de velvet roze nog bestellen. Heel irritant op deze manier.

Ik heb gisteren in de winkel het velvet roze dekje en de halsterset gekocht met korting. Ze zeiden wel dat kentucky nooit mee doet met korting, dus dat het echt een uitzondering was (voor één dag blijkbaar :') )

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:20

ivy_power89 schreef:
Als je de bestelling niet kunt leveren zoals besteld is, mag er niet achteraf verzendkosten bij gerekend worden...

Wij hebben een webshop en als er bij ons een artikel niet op voorraad is, maar de rest van de bestelling er wel is maar onder de 50 euro is gratis verzenden komt dan storten we het volledige bedrag van het geannuleerde bedrag terug.

Toch ben ik wel eens verbaasd dat mensen boos kunnen worden als een bestelling geannuleerd wordt (of het nu wel of niet mag) als een product een prijs heeft welke eigenlijk te mooi is om waar te zijn....
Het is ook een heel klein beetje je boeren verstand gebruiken

Goed om te weten.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:29

Ik heb vandaag bij ej in de winkel Kentucky artikelen gekocht met 27% korting, stond aangegeven dat op ALLES van Kentucky de korting was

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:38

Samsie schreef:
Blacky94 schreef:
Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd :Z

Daarnaast had EJ tm gisteren ook de Kentucky met 27% korting en dat hebben ze er nu ook uitgehaald. Wilde eigenlijk de velvet roze nog bestellen. Heel irritant op deze manier.

Ik heb gisteren in de winkel het velvet roze dekje en de halsterset gekocht met korting. Ze zeiden wel dat kentucky nooit mee doet met korting, dus dat het echt een uitzondering was (voor één dag blijkbaar :') )

De 30% korting van DocHorse gold wel op de Kentucky dekjes (iig eerder vandaag nog wel), dus heb m uiteindelijk daar besteld :o
Hoop dat ie binnenkomt en anders kijk ik rond januari wel even verder. Kan me nog herinneren dat Kentucky toen zelf ook leuke sale had, dus met een beetje mazzel aanstaande januari weer :Y)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:45

Samantha_ schreef:
Ik had het dekje gisteren ook besteld, maar is nu door EJ geannuleerd…

Bij mij is hij ook geannuleerd ;(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 00:19

Daarom had ik hem al niet besteld, ik was er al bang voor dat dat ging gebeuren. Vorig jaar was er volgens mij ook zoiets.

Wij hebben fijn met balkjes en een sprongetje getraind met de Mahogany Glimmer <3

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:22

Texas02 schreef:
Daarom had ik hem al niet besteld, ik was er al bang voor dat dat ging gebeuren. Vorig jaar was er volgens mij ook zoiets.

Wij hebben fijn met balkjes en een sprongetje getraind met de Mahogany Glimmer <3

[ Afbeelding ]

Het kwam mij ook al bekend voor maar was vergeten dat dat ook EJ was.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:22

Texas02 schreef:

[ Afbeelding ]

Welke frontriem heb jij daarbij? Die past mooi!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 09:25

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 09:47

Jaaa, dat is de Big Spender van Dutch Bling inderdaad! <3 Die staat er zo gaaf bij! Tipje: hij past ook perfect bij de Matt Harnacke Deep Tuscany (onderste foto)!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:01

Thanks voor de tip, Texas02, meteen besteld voor bij mijn deep tuscany dekje *\o/*

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:03

Milka schreef:
Thanks voor de tip, Texas02, meteen besteld voor bij mijn deep tuscany dekje *\o/*

Daar ga je geen spijt van krijgen <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:26

Ik heb ook besteld, eentje voor bij de Amazonite, waarvan ik stiekem hoop dat hij niet misstaat bij de ES Sycamore Green (maar hij is voor de Amazonite, dus als hij niet bij de Sycamore kan is dat ok), en eentje voor bij de Equito Peppermint <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:48

Is er nog een mooi dekje in de sale ergens? :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:55

Overal? :+ :D Wat zoek je dan?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 11:43

Texas02 schreef:
Overal? :+ :D Wat zoek je dan?

Een echt wauw dekje hahaha

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 12:09

Purple Night? Of Blue Meadow Glimmer misschien?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 12:14

Ik twijfel echt of ik de mist blue velvet zal kopen bij PSoS zelf,40% korting op bijna alles.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:20

Ik weet dat het hier niet mag maar kijk nou <3
Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:55

Winter Shadow <3

Afbeelding