Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd
Daarnaast had EJ tm gisteren ook de Kentucky met 27% korting en dat hebben ze er nu ook uitgehaald. Wilde eigenlijk de velvet roze nog bestellen. Heel irritant op deze manier.
ivy_power89 schreef:Als je de bestelling niet kunt leveren zoals besteld is, mag er niet achteraf verzendkosten bij gerekend worden...
Wij hebben een webshop en als er bij ons een artikel niet op voorraad is, maar de rest van de bestelling er wel is maar onder de 50 euro is gratis verzenden komt dan storten we het volledige bedrag van het geannuleerde bedrag terug.
Toch ben ik wel eens verbaasd dat mensen boos kunnen worden als een bestelling geannuleerd wordt (of het nu wel of niet mag) als een product een prijs heeft welke eigenlijk te mooi is om waar te zijn....
Het is ook een heel klein beetje je boeren verstand gebruiken
Samsie schreef:Blacky94 schreef:Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd
Daarnaast had EJ tm gisteren ook de Kentucky met 27% korting en dat hebben ze er nu ook uitgehaald. Wilde eigenlijk de velvet roze nog bestellen. Heel irritant op deze manier.
Ik heb gisteren in de winkel het velvet roze dekje en de halsterset gekocht met korting. Ze zeiden wel dat kentucky nooit mee doet met korting, dus dat het echt een uitzondering was (voor één dag blijkbaar)
Texas02 schreef:Daarom had ik hem al niet besteld, ik was er al bang voor dat dat ging gebeuren. Vorig jaar was er volgens mij ook zoiets.
Wij hebben fijn met balkjes en een sprongetje getraind met de Mahogany Glimmer![]()
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Daarom had ik hem al niet besteld, ik was er al bang voor dat dat ging gebeuren. Vorig jaar was er volgens mij ook zoiets.
Wij hebben fijn met balkjes en een sprongetje getraind met de Mahogany Glimmer![]()
[ Afbeelding ]