Hahahaha SH*T Hoe snel komt deze in sale denken jullie
Vientje
Geplaatst: 13-08-21 09:22
Goh tot nu toe wordt het een goedkope collectie voor mij Ze zijn wel mooi maar vind er weinig bijzonders aan, beetje weer meer van hetzelfde. Heb al de Mustard dus weet niet of Dijon wat toevoegt. Evt Rioja ipv de Burgundy die ik nog op lijstje heb staan omdat ik liever suède heb ipv cotton, maar dat is er ook niet een wat ik per sé moet/wil hebben. Ben benieuwd wat de 3e kleur is.
Granoek
Geplaatst: 13-08-21 09:22
Saaams schreef:
Rioja.
[ [url=m/hITyeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat houd ik deze collectie veel geld in mn zak
Meen je dit, dit is echt de doodsteek voor mij Maar dan inderdaad de burgundy weg
Laatst bijgewerkt door Granoek op 13-08-21 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt
ava_krause
Geplaatst: 13-08-21 09:24
Saaams schreef:
Rioja.
[ [url=m/hITyeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat houd ik deze collectie veel geld in mn zak
Haha hier hetzelfde, vind alle kleuren die ik heb gezien niks aan
Het is er weer zo een die op alle foto’s net anders van kleur lijkt XD. Ik vind ‘M op sommige foto’s prachtig en op anderen ‘meh’. Dus ik ga maar hopen op veel foto’s van blokkers binnenkort, zodat ik de kleur goed kan inschatten
Ik heb ook weer 2 nieuwe dekjes. Mint en Chili red. Heb nu 6 Lemieux dekjes oeps. Azure, Sage, Benetton blue, ice blue, Chili red en mint. Ik wil nog de plum en olive.
Wiwabalia
Geplaatst: 13-08-21 10:01
Opzich mooie kleur, maar op mijn donkerbruine.. daarnaast heb ik ook al Berry red.. word er niet wild van.
Dijon wil ik misschien nog wel, en de Mustard er dan uit.. vind dat fellere geel wel leuk.
HorseTimeXL
Geplaatst: 13-08-21 10:02
Oef vind die Roraja toch ook wel mooi idd. Nou dat wordt dokken. Denk dat ik mijn oranje dekje dan weg doe. Die vind ik sowieso wat minder op de een of andere manier haha.
Denk dat dit op een vos op schimmel we erg mooi is!
filou
Geplaatst: 13-08-21 10:10
Oei die lijkt me ook wel heel mooi op m’n vos ja! Had verwacht dat ik het niets zou vinden bij de spoiler maar ben bang dat ik geld kwijt bent Al vind ik het kleurverschil tussen de foto’s wel erg groot! Ben benieuwd naar de werkelijke kleur. De donkerdere foto spreekt me meer aan
Oooh, ik vind 'em mooooooi! Wat zou de derde kleur zijn? Ik ga geen twee dekjes van de nieuwe collectie kopen, ik ga moeten kiezen.
Ellen_ov
Geplaatst: 13-08-21 10:14
Oh wauw de rioja heel benieuwd hoe die uitvalt. Ik heb een mulberry in mesh welke ik vaak toch wel te rozig vind uitvallen. Deze Rioja zou wel perfect zijn in suède en hopelijk mesh.
Anoniem
Geplaatst: 13-08-21 10:31
Ik ga denk ik wel het shirt en de oortjes van de Rioja aankopen. Past perfect bij het dekje van de club, zeker met die grijswitte details. Had alleen nog geen bijpassend shirt voor Eventing, dat is dan gelijk opgelost.
Dan kan ik cross rijden in ink, hunter green, Dijon, olive en riojo/Bordeaux maar goed, ik wissel ook wel eens graag af.
Ik vind de nieuwe prachtig voor op m'n valk Maar mag nog even geen geld uitgeven haha
Laura_
Geplaatst: 13-08-21 10:42
DenieesB
Geplaatst: 13-08-21 10:49
Ik heb wat foto’s van de Dijon gevonden
Het lijkt er op dat de Rioja echt een diepere wijnkleur heeft, vind hem op die laatste foto inderdaad een heel stuk mooier! Ben benieuwd naar echte foto’s