Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim2008 schreef:Vandaag m’n sea binnen gekregen, helaas ipv de bestelde ruffle de monogram. Even ruilen dus![]()
Maar heeft iemand anders ook het sea shirtje erbij besteld? Ik vind de kleur zo anders... ik twijfel of ik hem er bij moet houden of terugsturen. Wat vinden jullie?
[ [url=m/4hY5is.jpg]Afbeelding[/url] ]
kim2008 schreef:Ja idd!! Ik heb even gemaild met Ruitergoed maar zij zeggen dat het door de andere stof komt. Op het label staat ook aegan blue.
veerxsjimm schreef:Hi allemaal!
Ik wil graag een leuk bij elkaar passend setje maken en ben op zoek naar een dekje die daar het beste bij past, wat denken jullie?
Deze peeskappen (voor en achter) heb ik voor erbij
En dit trainings shirtje van Montar. In het echt is het shirtje een stuk donkerder dan online.
[ [url=m/3u7cvo.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y5CgYn.png]Afbeelding[/url] ]
kim2008 schreef:Vandaag m’n sea binnen gekregen, helaas ipv de bestelde ruffle de monogram. Even ruilen dus![]()
Maar heeft iemand anders ook het sea shirtje erbij besteld? Ik vind de kleur zo anders... ik twijfel of ik hem er bij moet houden of terugsturen. Wat vinden jullie?
[ [url=m/4hY5is.jpg]Afbeelding[/url] ]
miriammiddel schreef:[ [url=m/yAClh4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je een COB jump sjabrakje van ES. Trouwens even een vraagje, welk active performance jacket is die blauwe die de rechter meid aan heeft, is dat de steel blue? Lijkt wel goed te matchen (maar zal wel bewerkt zijn?), Want kan me dat haast niet voorstellen...
Getup schreef:gewoonmarie schreef:Oké dank!
Ik ben stiekem een kleine pony aan het zoeken voor m’n dochteren heb zo’n leukerd gezien. Ik vind alleen de prijzen nu bizar. Dus zit nog een beetje in twijfel. Hij lijkt wel heel braaf op de film.
Klein knap en ( vooral) braaf zijn altijd al prijzig, maar nu helemaal
Matheno schreef:miriammiddel schreef:[ [url=m/yAClh4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je een COB jump sjabrakje van ES. Trouwens even een vraagje, welk active performance jacket is die blauwe die de rechter meid aan heeft, is dat de steel blue? Lijkt wel goed te matchen (maar zal wel bewerkt zijn?), Want kan me dat haast niet voorstellen...
Nee, neem aan dat dat Parisian blue is.