Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:Volgens mij zou je bijvoorbeeld heavy Duty inlages kunnen gebruiken, maar persoonlijk vind ik het meer een veredeld barebackpad, en zo zou je hem dan imo ogen ook moeten gebruiken. Leuk voor wat basic-werk.
Maar wanneer hij strak over de schoft trekt is het sowieso niet geschikt.
Hannanas schreef:Mandy kun je nog een keer rijden en heb je dan de mogelijkheid een andere singel te gebruiken?
De ghost ligt nu te ver naar voren, dus sowieso zit je nu niet op de juiste plek. Misschien maakt dat nog wat uit in de reactie van je paard. Ghost op de goede plek leggen, naar achteren, en dan een singel die de boel niet naar voren trekt.
Mandy_89 schreef:Hannanas schreef:Mandy kun je nog een keer rijden en heb je dan de mogelijkheid een andere singel te gebruiken?
De ghost ligt nu te ver naar voren, dus sowieso zit je nu niet op de juiste plek. Misschien maakt dat nog wat uit in de reactie van je paard. Ghost op de goede plek leggen, naar achteren, en dan een singel die de boel niet naar voren trekt.
Misschien is ie dan toch te lang? Verder naar achteren gaat niet echt. Dan ligt ie bijna op d'r kont, en schuift die vanzelf weer naar voren.
Ik ga het wel nog proberen en dan maak ik ff weer foto's
woepsie90 schreef:Ik zou zwart grijs doen, gebaseerd op deze foto’smaar op de andere foto’s van haar is ze meer oranje bruiner van kleur dus dan is het bruine zadel ook wel mooi! Maar effen zwart kan ook, dat is misschien wat rustiger en makkelijker met dekjes te combineren....
I don’t know haha![]()
!
Narcissa schreef:Vraagje aan de Ghostgebruikers. Is het echt noodzakelijk om een pad met inlages te gebruiken? Zijn de kussens niet voldoende als drukverdeling? Ik heb maar heel dunne moosgummi's in mijn Grandeur, of dat nou zoveel verschil maakt?
tjaakje schreef:Afgelopen weekend met de paarden wezen zwemmen. De oude stal-cheyenne mee, want niemand wilde echt zonder zadel het water in en met onze dure nieuwe zadels zagen we ook niet zitten. Mijn jonkie kan ook nog wel eens maffe bewegingen maken, dus zonder zadel lig ik er dan ook naast. We zijn toch maar tot het besluit gekomen dat er nog twee oude zadeltjes bij moeten komen. Voor zoiets zou zo'n oude trekker ideaal zijn. Het is geen ellenlange buitenrit, maar kort stukje stappen naar het water en dan lekker poedelen.
Sintara schreef:Overigens is het nog steeds niet gelukt om nog een pad met inlages te vinden in een leuke kleur.. Kifrahorse wist er ook geen. Beetje jammer. Ik wil eigenlijk niet twee dezelfde pads kopen maar daar ontkom ik misschien niet aan.. Barefoot cheyenne pad bevalt verder wel goed daar niet van