
mochten de grens niet over ,

je kan voor klanten niet bepalen wat ze waar kopen
t is een vrij land en iedere zaak heeft er andere zaken er naast
komen hier ook regelmatig klanten IN DE ZAAK dus lokale mensen die t zadel uit het noorden heeft ,
en singel en dekje weer uit bv belgie en ieder heeft zo zijn specialisme
geeft ook niet ,is toch prima? we vragen soms onderling ook nog wel
"wie maakt mijn klant bij .. ik heb t niet meer liggen" bv ,
of je hebt het zelf niet meer en je weet dat de levering nog lang duurt en dat een ander het wel heeft
dan verwijs je je klant daar heen , en zo hoort t ook

als conculega's elkaar een beetje helpen ,ook op andere vlakken zoals meerdere van ons doen
is het niet alleen voor ons pretiger maar ook voor de klanten
en zoals meerdere leveranciers heeft barefoot vaste prijzen , natuurlijk heeft er wel eens iemand een aanbieding
van dingen die te lang liggen oid , een ieder die hier wel eens geweest is weet hoe klein onze opslag is

we zijn dus wat beperkter dan sommige die wat groter zijn
enige zure vind ik als ik gemaild word door een klant van dat barefoot zadel
als ik die nieuw bestel , hoeveel korting krijg ik dan op BAREFOOT producten erbij
(beugels riemen singel dekje etc )
zeg dan eerlijk dat ik daar geen korting op kan verlenen
en dan hoor je dat er 2 collega's zijn die dat wel doen en gaan ze dus daar heen
neem ze het eens kwalijk , logisch toch , als het nu om een tientje ging

maar zeker als je al 3 weken met die klant bezig bent al ruim 40 mailtjes verder
word je daar niet echt happy van .. zeker niet als die klanten met naam en toenaam werken ..
maar deze reserve belg


hoop dat ik niet te moe ben om vanavond mee te gaan kleine op te halen
die is op school kamp geweest en komt EINDELIJK weer thuis
hij zal ons vast veel minder gemist hebben dan wij hem .. man wat heb ik dat ventje gemist

